اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سرمایه‌گذاری Bongioanni Macchine در industry 4.0

 برنامۀ سرمایه‌گذاری جدید Bongioanni Macchine که قرار است تا سال 2024 اجرا شود مبتنی بر توسعۀ سیستم‌های مدیریت و تقویت مراکز ماشین‌آلات اصلی با استانداردهای Industry 4.0 است.

این برنامۀ سرمایه‌گذاری مهم که تا سال 2024 ادامه خواهد یافت شتاب تازه ای در حوزه‌های توسعه و نوآوری در کسب‌و­کار Bongioanni Macchine ایجاد خواهد کرد.

این شرکت متخصص در طراحی و تولید ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی تولید آجر و کاشی‌های سقفی، پروژۀ نوسازی صنعتی داخلی بزرگ کارخانۀ Fossano خود را با هدف توسعۀ سیستم‌های مدیریتی و بازسازی واحدهای اصلی ماشینی با چشم انداز Industry 4.0 شروع کرده است.

هدف اصلی از این سرمایه‌گذاری، دستیابی به بالاترین درجۀ اتوماسیون به ­هم ­پیوسته و در نتیجه کسب استقلال کامل در مدیریت‌های آتی تولید بدون توسل به برون­ سپاری است. علاوه بر نیاز آشکاری که به چنین تغییری احساس می‌شود، نمی­توان از سایر مزایای آن مانند ارتقای تمامی مراحل تولید در نتیجۀ کنترل کیفیت دقیق داخل مجموعه، چشم پوشید.

وقتی نقش‌های سنتی (مانند مکانیک‌های کارگاه و سایت) با مشاغل حرفه‌ای که به مهارت‌های بسیار تخصصی نیاز دارند جایگزین می‌شوند، مشکلاتی در استخدام افراد واجد شرایط ایجاد می‌شود که لازم است در این فرایند در­ نظر گرفته شوند.

به­ کارگیری فناوری‌های Industry 4.0 با کاهش زمان مورد نیاز برای تولید و برنامه‌ریزی دقیق‌تر، ساده‌تر و کارآمدتر به افزایش کیفیت و انجام سریع‌تر سفارش منتهی می‌شود.

اجرای این پروژه تاکیدی بر روح پویا و نوآورانه‌ای است که برای بیش از یکصد سال Bongioanni را تعریف کرده و پایه‌های موفقیت فعلی این مجموعه در صنایع ماشین‌آلات خاک و رس را بنیان نهاده است.

 bongioanni collage macchine 2 1

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید