در سالی که نمایشگاه تِکنارجیلا (Tecnargilla) برگزار میشود، BMR بر روی نوآوریهای فناورانهایِ آتی تمرکز دارد و هدف آن تقویت خدمات پس از فروش خود در بازارهای مهم جهان است.
همان طور که رئیس BMR، پائولو ساسی (Paolo Sassi) تأیید کرد: نوآوری، کیفیت و خدمات از عوامل اصلی رشد BMR در سال 2020 هستند؛ سالی چالش برانگیز که باید با عزم جدی با آن روبرو شد: «بیثباتی سیاسی، رکود اقتصادی گسترده و جنگهای تجاری، پیشبینیِ آن چه را که در بسیاری از بازارهای بینالمللی اتفاق خواهد افتاد، دشوار میسازد. به نظر میرسد وضعیت فعلی مطابق وضعیت سال 2019 باشد، بنابراین ما انتظار داریم BMR شاهد عملکرد مشابهی باشد. با این حال، در حالی که دو بازار اصلی ما یعنی اروپا و برزیل، سال 2020 را با میزانی از ثبات آغاز کردهاند، پویاییِ تقاضا در خاورمیانه به مراتب کمتر قابل پیشبینی است.»
در پاسخ به مشکلات فزاینده، این شرکت مستقر در اسکاندیانو (Scandiano) در تلاش است تا حضور هر چه قویتری را در بازارهای مختلف خود تضمین کند و خدمات پشتیبانی فنی خود را در همان سطوحی که در دسترس مشتریان ایتالیایی و اسپانیایی هستند، ارتقاء دهد. همزمان، در حال متمرکز کردنِ تلاشهای تحقیق و توسعه خود بر نوآوری فناورانهای است؛ یک اهرم اساسی برای این که همچنان دررقابت باقی بماند. ساسی افزود: «به ویژه در مواجهه با قیمتگذاری که از سوی رقبای چینی به طور فزاینده تهاجمیتر میشود».
Tecnargilla 2020 فرصتی ایدهآل برای ارائه نتایج این تلاشها برای عموم مردم خواهد بود و BMR دستگاههای جدید گونیا کردن (squaring) و صیقلدهی را به نمایش خواهد گذاشت. بر اساس اعلام این شرکت، انتظار میرود که فناوری صیقلدهی جدید با تمرکز روزافزون خود بر فرآیندهای Industry 4.0، استانداردهای جدیدی را در صنعت سرامیک وضع نماید.