اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Atlas Concord یک کارخانه جدید برای تولید اسلب‌های بزرگ احداث خواهد کرد

این کارخانه جدید با سرمایه‌گذاری بیش از 60 میلیون یورویی در سایت تولیدی Finale Emilia احداث خواهد شد و قرار است از ژوئن 2023 شروع به تولید محصول کند.

Atlas Concorde که یکی از بازیگران اصلی جهانی در حوزه کاشی و سرامیک است، از سرمایه‌گذاری بیش از 60 میلیون یورویی خود برای احداث یک کارخانه جدید تولید اسلب‌های پرسلانی در سایت Finale Emilia (Modena)، خبر داده است.

این کارخانه جدید با افزودن 35000 متر مربع دیگر به کارخانه موجود، به پیشرفته ترین فناوری‌های تولید روز مجهز خواهد شد و با دستیابی به بالاترین استانداردهای پایداری زیست محیطی در صنعت، نشان از تعهد این مجموعه به آینده‌ای با کربن صفر دارد.

با تجهیز شدن کارخانه به یک سیستم فتوولتائیک، این مجموعه قادر به تولید 3850 مگاوات ساعت انرژی در سال شده و مقدار تولید گاز دی اکسید­کربن در آن تا 2000 تن کاهش پیدا خواهد کرد. میزان انتشار آلاینده‌های این کارخانه نیز بسیار ناچیز بوده و امکان استفاده از هیدروژن به عنوان سوخت آتی در کارخانه وجود خواهد داشت.

در حال حاضر این کارخانه در حال ساخت است و انتظار می‌رود که با آغاز به کار آن در ژوئن 2023 تعداد مشاغل در سایت Finale Emilia تقریبا %60 افزایش پیدا کند. سرمایه‌گذاری اخیر با هدف تقویت موقعیت شرکت در حوزه اسلب‌های سرامیکی بزرگ و در ادامۀ سرمایه‌گذاری 160 میلیون یورویی پیشین این مجموعه برای توسعه صنعتی و لجستیکی در 5 سال گذشته انجام گرفته است.

بنا به توضیحات Maurizio Mazzotti، مدیرعامل شرکت، “این مجموعه در حال گسترش تولید اسلب در کنار بخش کاشی‌های چینی با فرمت بزرگ و کاشی‌های دیواری سرامیکی است. در تصاویر نمای هوایی از قسمت گسترش یافته سایت Finale و جزئیات سیستم فوتوولتائیک نشان داده شده است”.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید