اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت American Wonder Porcelain جهت توسعه کارخانه خود LB را انتخاب نمود

به دنبال نخستین خط تدارک دیده شده در سال 2016، جدیدترین موافقت نامه در بر گیرنده سامانه تغذیه آسیاب پیوسته، گسترش ناحیه انبارش پودر اسپری درایر شده و سامانه تغذیه برای چهار پرس جدید است.

برای گسترش کارخانه کاشی پرسلانی سایز بزرگ خود در لبنان (Lebanon)، ایالت تِنِسی، Wonder Porcelain Group یک بار دیگر فناوری LB را جهت واحد آماده سازی مواد اولیه انتخاب کرد. به این شرکت ایتالیائی که تأمین کننده دستگاه است، سفارش داده شد تا اندازه کارخانه تدارک دیده شده در سال 2016 را دو برابر کند که شامل سامانه تغذیه آسیاب پیوسته، گسترش ناحیه انبارش محصول اسپری درایر شده و سامانه تغذیه برای چهار پرس جدید می‌باشد.
American Wonder Porcelain به خاطر مزایای دیده شده در نخستین خط، شامل سطح بالای خودکار سازی، کیفیت برجسته مواد و راه حل‌های اختصاصی، دوباره LB را برگزید.
انتظار می‌رود که کارخانه جدید تا انتهای سال 2019 شروع به کار کند و در بر گیرنده سرویس‌های جدید LB برای مدیریت فرایند همگام با معیارهای Industry 4.0 نیز خواهد بود؛ یعنی نرم افزار Plus و Star app.

lb wonder

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید