اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Alpha Private Equity Fund 7 مالک Laminam شد

فرانکو استفانی (Franco Stefani) هم اکنون Laminam را فروخته است. مدیر عامل شرکت، آلبرتو سلمی (Alberto Selmi) سهام خود را افزایش خواهد داد و همچنان رهبریِ شرکت را در اختیار خواهد داشت. انتظار می‌رود در طول تابستان این معامله انجام شود.

چند ماه پس از فروش 60 درصد از کسب و کار سرامیکی شرکت System به Coesia از طریق شرکت جدید System Ceramics، فرانکو استفانی Laminam را نیز فروخته است؛ شرکتی که در سال 2001 راه اندازی شد و هم اکنون رهبر بازار جهانی در زمینه سطوح سرامیکی بزرگ است. خریدار، صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی Alpha Private Equity Fund 7 است که در تاریخ 23 آپریل موافقت‌نامه‌ای را برای کنترل تملک Laminam SpA (و شرکت‌های تابعه Laminam Rus، Laminam USA Inc.، Laminam China و Laminam Service) از خانواده استفانی و آلبرتو سِلمی امضاء کردند.

franco stefani 1024px quadratoاین عملیات نشان دهنده تمایل استفانی برای اطمینان از تداوم شرکت‌هایی است که تأسیس کرده است. استفانی گفت: «همان طور که بارها اعلام کرده‌ام، تعهد اولیه من این است که تداوم برتری تولید محلی را تضمین نماییم تا رهبری خودمان را در بازار جهانی استحکام بخشیم و شغل ایجاد کنیم. به دنبال یک تحلیل دقیق، متوجه شدیم که Alpha به خاطر تجربه بین المللی خود، خریدار مناسبی است».

Alpha یک گروه سرمایه‌گذاری خصوصی با یک سبد سهام (portfolio ) دو میلیارد یوروئی است که متخصص در عملیات شرکت‌های متوسط (mid-cap) در اروپای قاره‌ای است. به عنوان بخشی از عملیات که انتظار می‌رود پیش از تعطیلات تابستانی به پایان برسد، مدیر عامل شرکت، آلبرتو سلمی، سهام خود را در این گروه افزایش خواهد داد و همچنان Laminam را همراه با تیم مدیریتی رهبری خواهد کرد. 

alberto selmi quadratoسلمی که از فرانکو استفانی نیز تقدیر کرده است، گفت: «مثل همیشه هدف ما رهبریِ برند جهانی در تولید سطوح سرامیکی بزرگ و بهره‌برداری از همه فرصت‌های ارائه شده توسط این بازار جدید است؛ برای داشتنِ یک فناوری نوآورانه ابداعی که همراه با ما به صورت یک دسته‌بندی جدید محصول تغییر کرده است».

به لطف دور اندیشیِ بنیانگذار آن، Laminam نخستین شرکتی بود که یک فرایند تولیدی در مقیاس صنعتی برای سطوح سرامیکی بزرگ را با استفاده از فناوری‌های پیشرفته منحصر به فرد در جهان معرفی کرد که به سرامیک اجازه ورود به حوزه‌های کاربردی نامتداول را می‌دهد. حالا این شرکت پس از اعلام نتایج عالی در سال‌های اخیر، جایگاه پیشرو بازار را دارد، شامل درآمد قطعی حدود 110 میلیون یورو در سال 2018 (29٪ بیشتر از سال 2017) و EBITDA (درآمد پیش از بهره، مالیات و استهلاک) حدود 26 میلیون یورو.

همچنین ادواردو لانزاوِکیا (Edoardo Lanzavecchia) شریک مدیریتیِ Alpha، رضایت خود را از این تملک بیان کرده است. او گفت: «Alpha در کنار آلبرتو سِلمی و کل تیم، کار خواهد کرد تا به توسعه بین المللی Laminam رونق بیشتری بدهد و در عین حال به تأثیر دادنِ مزایای فناورانه‌ای و محتوای نوآورانه سطوح آن ادامه دهد».

laminam sede fiorano

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید