اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
فوندوواله برنده جایزه طراحی سرامیک و حمام ADI شد

شرکت سِرامیکا فوندوواله به خاطر 20 Pure، که یک اسلب cm 324×163 با رگه داخلی و با ضخامت mm 20 می‌باشد، برنده جایزه شد.

federco tusini quadrato
سِرامیکا فوندوواله (Ceramica Fondovalle) (توره ماینا، مودِنا) به ارائه عملکرد عالی ادامه می‌دهد.
در نمایشگاه اخیر چرسای، این شرکت به خاطر 20 Pure که یک اسلب cm 324×163 با رگه داخلی و با ضخامت mm 20 از پروژه MyTop می‌باشد که در نمایشگاه بولونیا رونمائی شده بود، برنده جایزه طراحی سرامیک و حمام ADI گردید.
به لطف 20 Pure، نام تجاریِ MyTop از فوندوواله که به سطوح استون‌ور پرسلانی بزرگ اختصاص دارد و از مواد مختلفی الهام گرفته است، مجموعه‌اش را گسترش داده و اسلب‌های ضخیم mm 20، رکتیفای نشده و نصب شونده با توری با رگه‌هایی که در سرتاسر بدنه جاری هستند، را نیز اضافه می‌کند. این محصول جدید با همکاری انحصاری با اِل‌بی اُفیچینِه مِکانیکه (LB Officine Meccaniche) و به لطف فناوری “Naturtech” آن که بر روی خط +Continua نصب شده، تحقق یافته است. این یک محصول تمام بدنه است که رگه‌دار کردنِ آن نه با تکنیک‌های دیجیتالی که با استفاده از مخلوط‌های فنی مانند پودرهای رنگی خشک که با فناوری‌های LB مانند Easy Color Boost و Freestile مدیریت می‌شوند، انجام می‌شود.
فِدِریکو توسینی (Federico Tusini)، مدیر فروش شرکت که توسط رئیس مائوریزیو بارالدی (Maurizio Baraldi) راهبری می‌شود، اظهار داشت: «این نتیجه مجموعه‌ای از سرمایه گذاری‌های جدید است که هدف آن‌ها ادامه نوآوری فناورانه‌ای ما در بخش اسلب سایز بزرگ می‌باشد»، بخش محصولی که اهمیت فزاینده‌ای برای شرکت دارد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید