اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افزایش فروش Acimac در سه ماهۀ اول سال 2021

بهبود واضح افزایش فروش ماشین­‌آلات و تجهیزات سرامیکی: طبق داده­‌های مرکز تحقیقاتی Mecs-Acimac سه ماهۀ اول سال 2021 شاهد 33.3 درصدی مقدار فروش بود. این افزایش درهر دو حوزۀ صادرات (با افزایش 38%) و بازارداخلی ایتالیا (با افزایش 27.3%) ملموس بود.

همۀ تولیدکنندگان ماشین‌­آلات و تجهیزات سرامیکی ایتالیا که در این تحقیقات درنظر گرفته­ شده­‌اند نشانه­‌ های روشنی از بهبود و بازیابی وضعیت اقتصادی را نشان می­دهند. مقدار فروش در سه ماهۀ اول سال 2021 نسبت به مدت مشابه در سال 2020 و پس از کاهش گردش مالی در دو سال گذشته، 33.3% افزایش داشته‌­است.

 حوزۀ صادرات خصوصا صادرات به کشورهای اسپانیا و چین با 37.9% افزایش شاهد بیشترین مقدار افزایش سود و مقدار رشد در بازار داخلی برابر با 27.3% بود.

شرکت­‌های مورد بررسی در این تحقیقات به روند رشد تدریجی خود در ادامۀ اولین نشانه­‌های بهبود مشاهده‌ شده در Q4 2020 ادامه می­‌دهند. تقریبا 79% از پاسخ‌­دهندگان در سه ماهۀ دوم سال 2021 انتظار رشد بیشتر در فروش داخلی و همین درصد هم انتظار افزایش پیش­بینی در صادرات را دارند.

انتظار می­رود که این بهبود در وضعیت فروش در هر دو حوزۀ  فروش ماشین‌­آلات و همچنین خدمات پس از فروش و قطعات یدکی ادامه داشته باشد. دفتر فروش شرکت­‌های تولید­کننده به­‌طور میانگین برای چهار ماهۀ آینده فروش بعدی محصولات را تضمین می‌­کند.

Paolo Mongardi مدیر Acimac می­گوید: با اینکه بسیار زود است بگوییم اقتصاد به حالت اول خود برگشته اما به نظر می‌­رسد که شاهد اولین نشانه‌­های این بهبود در سه ماهۀ اول امسال بوده ­ایم. ما محتاطانه در انتظار شروع از­سرگیری سرمایه­‌گذاری مشتریان داخلی و بین‌­المللی در حوزۀ فناوری هستیم تا به این طریق بتوانند از بهبود در حال وقوع در بخش ساخت‌­و­ساز استفاده کنند.

mongardi int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید