اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افتتاح نخستین فروشگاه پرچمدار گروه ABK در میلان

این گروه شناخته شده ایتالیایی نخستین نمایشگاه خود را در میلان افتتاح و پروژه ABK Group Studio را راه‌اندازی کرد.

16 آوریل سال جاری و در هفته طراحی میلان، این تولیدکننده شناخته شده کاشی چینی ایتالیایی، نخستین فروشگاه پرچمدار خود را در میلان افتتاح کرد. در این فروشگاه که در Via Fernanda Wittgens واقع شده و دارای فضائی بیش از 150 متر است، مجموعه کاملی از تمام برندهای ABK به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه فوق برای ارائه خدمات سفارشی سریع و انعطاف‌پذیر و جهت معماران، طراحان داخلی و پیمانکاران عمومی طراحی شده است و بازدیدکنندگان پس از حضور در این نمایشگاه اطلاعات بیشتری در رابطه با طیف وسیعی از محصولات ایتالیایی گروه ABK و فناوری مورد استفاده در تولید آن­ها کسب می‌کنند.

فضای بزرگ طبقه پایین به نمایش اسلب‌ها (تحت برندهای ABK Stone و Materia)، سطوح سرامیکی بزرگ مورد استفاده در آشپزخانه، مبلمان و دکوراسیون دیوارها اختصاص دارد. در این فضا محصولاتی که با همکاری Paola Navone تولید شده اند نیز به نمایش گذاشته شده‌اند. Navone یک طراح مشهور، مدیر هنری و طراح داخلی شناخته شده است.

زیرزمین این فضا به نمایش آرشیوی از مواد گروه ABK اختصاص داده شده و در آن نمونه‌هایی از مهم‌ترین سطوح داخلی و خارجی این گروه به نمایش گذاشته شده اند. ABK بر آن است تا با افتتاح این شوروم جدید موقعیت خود در بازارهای داخلی ایتالیا و بازارهای بین‌المللی را تقویت و شراکت استراتژیک با مشتریان خود را تثبیت کند.

افتتاح این فروشگاه جدید نقطه عطفی در مسیر رشد گروه ABK به شمار آمده و بخشی از سرمایه‌گذاری بیش از 30 میلیون یورویی این تولیدکننده است که رد پایان سال 2023 در مورد آن اطلاع رسانی شده بود.

افتتاح این فروشگاه پرچمدار نخستین گام در تحقق پروژه‌های این گروه برای متخصصان طراحی و معماری است. در ماه‌های آینده نیز چندین فروشگاه مهم دیگر افتتاح شده و یک پلت­فرم دیجیتال اختصاصی راه‌اندازی خواهد شد.

Alessandro Fabbri، مدیر بازاریابی و فروش گروه ABK در این رابطه اظهار داشت: “مشتریان و شرکای ما در فضای جدید بهتر می‌توانند برترین محصولات ایتالیائی را ببینند و به تجربه و تخصص شرکت دسترسی داشته باشند. ما قصد داریم روابط نزدیکی با مشتریان خود داشته باشیم و خدمات خود را با توجه به نیاز ایشان شخصی سازی کنیم. زیرا معتقد هستیم این عوامل باعث تمایز ما از رقبا در بازار رقابتی حال حاضر، می‌شوند”.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید