اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سرمایه‌گذاری‌های بیشتر گروه ABK

به‌تازگی آماده‌سازی مرکز جدید فناوری گروه ABK در Solignano به اتمام رسیده و پس از خریداری سایت قبلی Target Group در Firano Modenese، این محل به مرکز جدید دفاتر و نمایشگاه محصولات تمامی برندهای این گروه تبدیل شده است.

گروه ABK که با درآمد 233 میلیون یورویی در سال 2022، یکی از نقش‌آفرینان پیشرو در در صنعت سرامیک ایتالیا به شمار می‌آید، همچنان به رشد و توسعه خود ادامه می‌دهد. این مجموعه که توسط Robert Fabbri مدیریت می‌شود، پس از خریداری Gardenia Orchidea و شرکت فرانسوی Devres در دو سال پیش، از خریداری Target Group سابق Fiorano Modenese خبر داده است. سرمایه‌گذاری جدید شامل خریداری تمامی برندهای این مجموعه، تجهیزات، ساختمان اداری، و یک کارخانه 6000 متری می‌شود. با این سرمایه‌گذاری اکنون مجموعه ABK مالکیت برندهای Ora Italia 14 و Fuoriformato را نیز برعهده دارد. هر دو برند مذکور در گروه محصولات رده بالا و با کیفیت قرار دارند و بر طراحی، تزئینات و تولید سفارشی سرامیک‌های هنری روی اسلب‌های بزرگ متمرکز هستند.

در کنار خریدهای اعلام‌شده در ابتدای ماه ژوئیه، اخیرا خط تولید اسلب‌های سه بعدی فوق ضخیم Full Vein نیز در کارخانه بسیار به روز و مدرن ABK در Solignano (مودنا) آغاز به‌کار کرده است. این ارتقا تکنولوژی که با سرمایه‌گذاری 20 میلیون یورویی در بخش تحقیقات و نوآوری به دست آمده است امکان تولید صفحات سرامیک تمام رگه‌دار و درهم آمیختن دیجیتال کنترل شده مواد مختلف اولیه رنگی را فراهم آورده و ظرفیت تولید گروه را به 13 میلیون مترمربع در سال افزایش داده است.

به گفته Roberto Fabbri، ریاست گروه ABK:

“سرمایه‌گذاری بزرگ جدید این امکان را برای مجموعه ما فراهم آورده است تا به هدفی که چندین سال در پی آن بودیم، یعنی افزایش اندازه محصولات، دست پیدا کنیم. راه‌اندازی دفتر فروش جدید نیز با اختصاص دادن یک فضای نمایشگاهی ویژه برای تمامی برندهای گروه، گام مهم دیگر ما در مسیر تغییر جایگاه در بخش صنایع سرامیکی لوکس به شمار می‌آید”.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید