اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گروه ABK تا سال 2025 سرمایه‌گذاری 30 میلیون یوروئی خود را اجرائی خواهد کرد

سرمایه‌گذاری جدید شامل مجموعه‌ای از اقدامات هدفمند و متمرکز بر نوآوری محصولات، گسترش حضور جهانی گروه و گسترش نیرو و ساخت یک مجموعه تجاری جدید است.

پس از خریداری سهام مجموعه توسط Cleon Capita، گروه تولیدی کاشی و سرامیک Finale Emilia، گروه ABK، در اکتبر گذشته 30 میلیون یورو برای حمایت از رشد میان‌مدت و بلند­مدت خود سرمایه‌گذاری کرد. این گروه که یکی از تولیدکنندگان پیشرو کاشی‌های پرسلانی در ایتالیا محسوب می‌شود، در یک دوره 18 ماهه و با تمرکز بر سه حوزه اصلی گفته شده، برنامه جدید را اجرائی خواهد کرد. تولید محصولات نوآورانه با هدف تقویت حضور در بازار محصولات رده بالا نخستین مورد از موارد یاد­شده است. به‌کارگیری راه‌کار Full Vein 3D و سیستم ابداعی و به ثبت رسیده پخت القائی نامرئی Cooking Surface Prime تعهد دیرینه گروه به استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها با هدف گسترش دامنه محصولات نوآورانه، خصوصا اسلب‌های بزرگ، را نشان می‌دهد.

در مرحله دوم، گروه در حال برنامه‌ریزی برای گسترش فضاهای اداری و فروشگاه‌های شاخص خود است تا حضور جهانی خود را افزایش دهد. پروژه جدید شامل ABK Group STUDIO برای متخصصین طراحی و معماری است و کتابخانه کاتالوگ دیجیتال آن که توسط یک پلتفرم دیجیتال اختصاصی پشتیبانی می‌شود به‌زودی در نخستین فروشگاه پرچمدار مجموعه ارائه خواهد شد. افتتاح یک مرکز تجاری جدید در Fiorano Modense در قلب منطقه سرامیکی Sassuolo یکی دیگر از افتتاحیه‌های استراتژیک مجموعه به شمار می‌آید. این مجموعه دارای یک فضای اداری و نمایشگاهی بیش از 3000 متر مربعی جهت ارائه خدمات به کلیه برندهای گروه است.

گروه ABK قصد دارد تا با استخدام نیروی کار جدید در زمینه تحقیقات و فناوری، فروش و بازاریابی خود را گسترش دهد و از این رو با ابتکارات ویژه در صدد جذب استعدادهای جوان است. ABK که از زمان تاسیس در سال 1992 همواره در پی رشد خارجی بوده است، همچنان به دنبال خریدهای استراتژیک با تمرکز ویژه بر اروپا و ایالات متحده است.

Roberto Fabbri ریاست مجموعه ABK اظهار داشت: “شرکت ما در سی سال گذشته به استفاده از فناوری‌های پیشرفته و خریدهای اختصاصی متعهد بوده ­است. ما با این کار می‌توانیم به اهداف مهمی دست پیدا کنیم و با گسترش سبد محصولات، حضور خود در بازارهای جهانی را گسترش دهیم. عمیقا بر این باور هستیم که برای حفظ رشد باید بر محصولات پیشرفته و فرصت‌هایی که استفاده از محصولات جدید سرامیکی در اختیار ما قرار می‌دهند استفاده کنیم و به سرمایه‌گذاری ادامه دهیم. تخصیص 30 میلیون یورو و مشارکت با صندوق Cleon امکان استفاده از فرصت‌های پیش روی ما در بازار را فراهم می‌آورد”.

گروه ABK با درآمد تلفیقی 233 میلیون یورو در سال 2022 شرکت‌ها و برندهای ABK, ABKStone, Flaviker, Materia, Gardenia Orchidea, Gardenia Slabs, 14oraitaliana, fuoriformato, Desvres Ariana و Hardkoll را در بر می‌گیرد.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید