اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گروه ABK مالک Ceramiche Gardenia Orchidea می‌شود

این تملک گروه ABK را به عنوان یکی از بازیگران برتر در بخش تجملیِ صنعت سرامیک تثبیت می‌کند. این گروه انتظار دارد تا به گردش مالی کل 150 میلیون یورو در 2020 برسد.

 گروه ABK که یکی از بازیگران برتر در صنعت کاشی سرامیکی دنیا است و در تولید اسلب‌های بزرگ با کارآئی بالا تخصص دارد، به فرآیند توسعه خود ادامه می‌دهد. علی‌رغم دوره زمانی دشوار برای اقتصاد جهانی، ABK Group S.p.A. تملک 100 درصد از سرمایه سهمیِ Ceramiche Gardenia Orchidea S.p.A. (چِرامیکه گاردِنیا اُرکیدِه‌آ) را به پایان رسانده است؛ این شرکت که مالک برندهای Gardenia Orchidea و Versace Ceramics است، گردش مالیِ بیش از 38 میلیون یورو را در سال مالی 2019 اعلام کرد.

از زمان پایه‌گذاری در 1992 تا کنون، گروه ABK رشد بسیار زیادی را شاهد بوده است و گردش مالیِ بیش از 110 میلیون یورو را در سال مالیِ 2019 گزارش کرد. این شرکت که طراحیِ پیشگامانه و نوآوریِ فناورانه‌ایِ پیشرفته را با هم ترکیب کرده است، دو کارخانه تولیدی دارد؛ یکی از آن‌ها کارخانه انقلابی تولید اسلب است که در سولینیانو نوئووو، مودِنا (Solignano Nuovo, MO) واقع است.

گروه Gardenia Orchidea که در 1961 تأسیس شد، نقش مهمی در آوردنِ سبْک و کیفیت سرامیک ایتالیا به بیش از 100 کشور در سراسر جهان ایفاء کرده است. همچنین این شرکت همراه با نام برند Gardenia Orchidea متعلق به خودش، از 1997 تا کنون Versace Ceramics Collection را توزیع می‌کرده است که طیف محصول گسترده‌ای است که کاشی‌های سرامیکی را با مجموعه‌ای از لوازم معتبر حمام با سبک اشتباه‌نشدنی و متمایزی از خانه مُد وِرساچه (Versace) در هم می‌آمیزد.

روبِرتو فابْری (Roberto Fabbri) رئیس ABK Group SpA توضیح می‌دهد: «برندهای گروه Ceramiche Gardenia Orchidea در همان بخشِ با کیفیت بالا از بازار قرار می‌گیرند که برندهای باسابقه ABK، Flaviker و Ariana ما و برندهای جدید ABK Stone و Materia که به اسلب‌های پرسلانی بزرگ با ضخامت‌های mm 12، mm 20 و mm 30 اختصاص دارند، قرار گرفته‌اند. این تملک ما را به عنوان یکی از بازیگرانِ برتر در بخشِ تجملی صنعت سرامیک تثبیت می‌کند و بخشی از راهبرد توسعه گسترده ما است که شامل سرمایه‌گذاری‌هایی در فناوری و نوآوری با هدف تقویت نقش راهبریِ ما در این بخش می‌باشد. موفقیت این راهبرد رشد با گردش مالیِ کلِ گروه نشان داده خواهد شد که انتظار داریم به 150 میلیون یورو در 2020 برسد.»

foto Roberto Fabbri

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید