اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گروه ABK ایتالیا، 49 درصد از سهام Arbe Stolanic را به دست می‌آورد

گروه ABK در حال افزایش دادنِ سرعت توسعه بین‌المللی خود در بخش مبلمان است و فروش مشعل «نامرئی» نوآورانه Cooking Surface Prime را که با اسلب‌های ABKSTONE و Materia ادغام شده است، در بازارهای بین‌المللی آغاز خواهد کرد.

گروه ABK یکی از تولید کنندگان پیشرو ایتالیاییِ اسلب‌های سرامیکی بزرگ و با کارآیی بالا است که 49 درصد از سهام را در Arbe Stolanic به دست آورده است؛ این شرکت مستقر در والِنسیا (اسپانیا) در تولید میزهای آشپزخانه و حمام تخصص دارد.

 Arbe Stolanicچندین اختراع ثبت شده برای استفاده از سامانه نوآورانه پخت و پز القایی Cooking Surface Prime در ترکیب با اسلب‌های ABKSTONE و Materia دارد. این مفهوم موفق، جایزه بهترین نوآوری در بخش را در جشنواره آشپزخانه SADECC 2019 در پاریس برای این شرکت اسپانیایی به ارمغان آورد.

سامانه پخت و پز القایی نامرئی مستقیماً در زیر اسلب‌های با ضخامت mm 20 و بدون نیاز به عملیات ماشین‌کاری بیشتر نصب می‌شود؛ در نتیجه، فضای آشپزخانه را بهینه می‌کند و در حالی که امکان عملکرد و خلاقیت نامحدود را فراهم می‌آورد، کل میز آشپزخانه را به یک فضای کار تبدیل می‌کند. همچنین آخرین نسخه یعنی Cooking 3.0 توانایی پخت سریع‌تر از سامانه‌های معمولی دارد و مصرف انرژی را بهینه می‌کند.

گروه ABK تملک سهام در شرکت مستقر در والنسیا و حضور در هیئت مدیره را به عنوان یک راهبرد اصلی برای شتاب بخشیدن به گسترش بین‌المللی خود در بخش مبلمان در نظر می‌گیرد. اَلِساندرو فابْری (Alessandro Fabbri) مدیر عامل گروه ABK اظهار داشت: «Arbe Stolanic شریک ایده‌آل برای تضمینِ بازار یک محصول منحصر به فرد، تطبیق‌پذیر و بادوام از لحاظ فناورانه‌ای است که مطمئن هستم به بخشی اساسی از آشپزخانه‌های امروز و فردا تبدیل خواهد شد.»

این سامانه توسط Arbe Stolanic و تحت نام تجاری جدید Cooking Surface Prime در اسپانیا، پرتغال و فرانسه فروخته خواهد شد و AbkStone و Materia آن را به طور انحصاری در سایر نقاط جهان توزیع خواهند کرد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید