اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ABK برای توزیع انحصاری در چین Interceramic را انتخاب می‌کند

پیش از این ICC حدود پنجاه سالن نمایش (شو روم) در شهرهای بزرگ چین ایجاد کرده است و انتظار می‌رود تا مارس 2021 100 فروشگاه داشته باشد.

ABK که برندی از گروه ABK و یکی از 10 بازیگر برتر در صنعت سرامیک ایتالیا است، یک توافق‌نامه همکاری راهبردی با ICC  (Interceramic در چین) در مورد توزیع انحصاری محصولات خود در بازار چین به امضاء رسانده است. ICC که شرکت متبوع شرکت آمریکای شمالی Interceramic است که از 2010 تا کنون در چین فعالیت می‌کند، یک مفهوم طراحی نوآورانه و راهبردهای بازاریابی پیشرفته را ارائه می‌دهد که توزیع کاشی‌ها و اسلب‌های بزرگ را در این کشور متحول کرده است.

در اصل قرار بود تا توزیع در اوایل 2020 آغاز شود اما با محدودیت‌های COVID-19 به تأخیر افتاد. با این حال آغاز به کار با تأخیر، فرصتی را برای تکمیل آماده‌سازی 26 شو روم نخست به دست داد که از هم اکنون برای عموم باز هستند؛ در حالی که 24 شو روم دیگر در طول مدت تابستان تکمیل شدند. تا پایان سه ماهه نخست 2021 انتظار می‌رود که ICC در مجموع به 100 فروشگاه واقع در بزرگ‌ترین شهرهای چین برسد.

اَلِساندرو فابْری (Alessandro Fabbri) مدیر فروش و بازاریابی گروه ABK توضیح می‌دهد: «در ICC ما یک شریک شایسته یافته‌ایم که مترصد درخواست‌ها و نیازهای معماران و طراحان داخلی است و کاملاً منطبق با فلسفه سازمانی ماست. ABK از زمانی که پایه‌گذاری شد، بر توسعه محصولات با کیفیت بالا و پیشرفته متمرکز شده است که از نظر زیبایی‌شناسی جذاب و از لحاظ فناورانه‌ای نوآورانه باشند. این نتیجه تعهد خستگی‌ناپذیر ما به نوآوری فناورانه‌ای و توانایی ما در ارائه حساسیت و توجه‌مان به دنیای معماری برای طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین ارزش افزوده ساخت ایتالیا (Made in Italy) است.»

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید