اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
EnergieKer و SACMI برای تمرکز بر بازار اسلب بزرگ، دست به دست هم می دهند

کارخانه جدید و کاملی که توسط ساکمی تدارک دیده شد، در پایان تابستان آغاز به کار کرد و به فناوری +Continua و راه حل‌های مکمل آن شامل تزئین، جابجائی و پخت مجهز گردید.

antonio bellei, riccardo monti, giuseppe servadei
با هدف تغییر جایگاه نام تجاری اِنِرژی‌کِر (EnergieKer) در بازار پانل سرامیکی و اسلب بزرگ تزئین شده، این تولید کننده سرامیک مستقر در پاوولو (Pavullo) با گروه ساکمی شریک شده است تا کارخانه کاملی را برای تولید اسلب‌هایی با بزرگی mm 2400×1200 و mm 3200×1600 تدارک ببیند. کارخانه جدید، آخرین گام از یک طرح جاه طلبانه برای سرمایه گذاری در بهترین فناوری در دسترس در پانل بزرگ است که در 2013 راه اندازی شد. کارخانه جدید درست در موعد مقرر در تابستان گذشته نصب و راه اندازی شد تا طیف جدید محصول انرژی‌کِر را در نمایشگاه‌ بین المللی چرسای در ماه سپتامبر ارائه نماید. در قلب فناورانه‌ای آن، یک خط Continua+ برای تولید پانل‌های سرامیکی با سایز و ضخامت مختلف قرار دارد. در دنباله فشرده‌ساز، سامانه دیجیتالی تزئین و لعاب زنی قرار دارد؛ جائی که چاپگر دیجیتالی DHD 1808 از ساکمی – اینتِزا نقشی محوری بازی می‌کند: به 8 میله رنگ (کالر بار) مجهز است که به آخرین نسل از راه حل‌های ساکمی تعلق دارد که راهی را به سوی تزئین واقعاً دیجیتالی می‌گشاید (یعنی دیجیتالی سازیِ کاملِ خط لعاب زنی و جلوه‌های لمسی و عمیق بی‌نظیر بر روی کاشی).
برای پخت پانل‌ها، انرژی‌کِر تازه‌ترین فناوری کوره EKO را انتخاب کرده است که مجهز به هر ویژگی ممکن است تا کیفیت را به حداکثر و مصرف را به حداقل برساند. سامانه‌های جابجائی و درجه بندی این تدارک را کامل می‌کنند.
مصاحبه با ریکاردو مونتی، مدیر عامل انرژی‌کِر را که در گزیده دنیای سرامیک 2018/128 منتشر شد، بخوانید.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید