اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گروه رومانی جایزه کونائی را به خاطر بسته بندی با طراحی اقتصادی بُرد

کنسرسیوم ملی بسته بندی ایتالیا (CONAI) پروژه گروه رومانی (Romani) را به عنوان یکی از برندگان پنجمین «جایزه پیشگیری – ترویج پایداری بسته بندی» برگزیده است.

gruppo romani logo elenco
کنسرسیوم ملی بسته بندی ایتالیا
(CONAI) پروژه گروه رومانی (Romani) را به عنوان یکی از برندگان پنجمین «جایزه پیشگیری – ترویج پایداری بسته بندی» برگزیده است.

جایزه کونائی که با حمایت وزارت محیط زیست ایتالیا سازمان دهی می‌شود، به تولید کنندگان و مصرف کنندگانی اعطاء شده است که در پایداری زیست محیطیِ بسته بندی‌هایشان در پرتو نوآورانه‌ترین راه حل‌های موجود در بازار در دوره دو ساله 2017 – 2016 تجدید نظر کرده‌اند.
در پروژه گروه رومانی، دو خط درجه بندی در کارخانه واقع در روبیه‌را (Rubiera) به دستگاه‌های جدید بسته بندی اِکورول (Ekoroll) از نوئووا سیما (Nuova Sima) مجهز شدند که قادر هستند تا وزن مقوای بسته بندی اولیه را تا 63 درصد کاهش دهند (این درصد بر اساس سطح کاشی منفرد افزایش می‌یابد).
همچنین پایداری بسته بندی با استفاده از یک رول کاغذ که شامل 55 درصد ماده بازیافتی است، افزایش می‌یابد. این جایزه مهم پس از جایزه‌ای که قبلاً در 2016 دریافت گردید و تعهد زیست محیطی قوی شرکت را تأیید می‌کند، اعطاء شد.

gruppo romani premio conai

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید