اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
همکاری استراتژیک Drust و Altadia Group

Drust و Altadia Group در جدیدترین مشارکت استراتژیک خود و برای توسعه محصولات نوآورانه در صنعت سرامیک با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

بنا بر اعلان اخیر Drust و Altadia، مشارکت استراتژیک جدید بین این دو مجموعه، به همکاری برای توسعه محصولات نوآورانه در صنعت سرامیک منتهی خواهد شد. در پایان ماه مه Drust یک دستگاه جدید لعاب­کاری دیجیتال Gamma DG و یک چاپگر دیجیتال Drust Gamma XD را در مرکز فناوری Sassuolo متعلق به Esmaglass، نصب خواهد کرد. Esmaglass یک شرکت بین‌المللی پیشگام مشهور در زمینه ساخت فریت­، لعاب­، رنگ و جوهر در صنایع سرامیک است.

فناوری بسیار متفاوت لعاب‌کاری Drust، امکان ایجاد بافت‌های نامحدود دیجیتال را با استفاده از لعاب‌های سرامیکی ویسکوزیته بالا ایجاد می‌کند. لعاب‌کاری در هماهنگی کامل با Gamma XD بوده و نتیجه این هماهنگی، یک فرآیند تولید بسیار ساده و منعطف و کاشی‌هایی با ظاهر بسیار طبیعی است.

این پروژه در محل کارخانه آزمایشی Esmalglass در قلب منطقه سرامیکی Sassuolo اجرایی خواهد شد و هدف از نصب فناوری‌های پیشرفته Drust افزایش فعالیت‌های تحقیق و توسعه این مجموعه و تولید محصولات جدید برای عرضه به بازار است. از کارخانه جدید برای ایجاد ترندهای جدید در تولید دیجیتال سطوحی با ظاهر طبیعی در عین پایبندی تولید به اصول پایداری زیست ­محیطی روند استفاده خواهد شد. زیرا که این مجموعه هر دوی عوامل فوق را از دارایی‌های با ارزش خود به‌شمار می‌آورد.

مشارکت این دو شرکت پیشرو در حوزه‌های تخصصی خود با هدف توسعه نوآوری در صنعت سرامیک و کاویدن افق‌های نو در بخش تزئینات کاشی صورت گرفته است. هدف مشترک Drust و Altadia Group کمک به تولید و توسعه محصولاتی با ارزش افزوده بالا برای برآورده کردن نیاز بازار کاشی و سرامیک به تمایز و منحصر به فرد بودن است.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید