اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
درآمد گروه Sacmi در سال 2021 رکورد زد

رشد 99 درصدی در بخش کاشی به افزایش 40 درصدی درآمدهای تلفیقی و کسب بیش از 1.53 میلیارد یورو انجامید.

paolo

با رسیدن مقدار درآمدهای تلفیقی گروه Sacmi به سطح قبل از همه‌گیری و مقدار بیش از 1.53 میلیارد یورو (افزایش چهل درصدی نسبت به سال 2020) و افزایش قدرتمند EBIT و EITDA (به ترتیب 82 و 145 میلیون یورو)، گروه Sacmi در سال 2021 رکورد مالی و اقتصادی جدیدی را به ثبت رساند.

نتایج کسب شده در کنار وضعیت مالی با ثبات شرکت، موید انعطاف‌پذیری مدل تجاری این گروه است.

بنا به گفته‌های مدیرعامل گروه Paolo Mongardi این نتایج فوق‌العاده ناشی از “توانایی Sacmi برای عبور از بحران، تضمین تداوم تولید و سطح بالای خدمات ارائه‌شده به مشتریان طی بحران همه‌گیری بوده ­است.”

بخش بزرگی از افزایش شدید درآمد در نتیجۀ عملکرد رکورد شکنانه در بخش کاشی که با افزایش فروش قابل توجه 99 درصدی همراه بود، به دست آمد. بهبود عمومی بازار و تکمیل پروژه‌های متعددی که در طول بحران Covid به حالت تعلیق درآمده بودند هم باعث بهبود عملکرد در بخش چینی‌آلات سفید شد. در بخش مواد پیشرفته (دیرگدازها، قطعات باتری فلزی و یون لیتیوم) بسته‌بندی‌های سخت، نوشیدنی‌ها، بسته‌بندی و شکلات هم شاهد عملکرد قوی مجموع بودیم.

با بازگشت سرمایه‌گذاری‌ها در سرتاسر اروپا و آمریکا، Sacmi موقعیت خود در تمام بازارهای مهم بین‌المللی را تقویت کرد. این مجموعه علیرغم رقابت بسیار شدید در آسیا هم، عملکرد بسیار خوبی داشت و نقش خود را به عنوان عرضه‌کننده فناوری‌های کلیدی در بخش سرامیک‌های سنتی و بسته‌بندی و همچنین حوزه‌های نوظهوری مانند قطعات خودروهای الکتریکی، کربن و سرامیک‌های پیشرفته تثبیت کرد.

در طول سال 2021، Sacmi با تمرکز بر راه حل‌های نوآورانه و دوست‌دار محیط زیست چندین اختراع انحصاری را به ثبت رساند و با این کار تعداد اختراعات ثبت شده در طول تاریخ تاسیس مجموعه به 5000 عدد رسید. Sacmi علاوه بر این به فعالیت‌های آموزشی و همکاری با مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی ادامه داد و از طریق آکادمی Sacmi بیش از 23700 ساعت آموزش به کارکنان ارائه داد.

در طول چند ماه اول سال 2022، Sacmi مجددا در بخش نوآوری و مهارت‌ها، به ویژه توسعۀ تخصص حرفه‌ای در زمینه دیجیتالی شدن و تحولات زیست محیطی سرمایه‌گذاری کرده است.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید