اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
فناوری دیجیتال اسلب‌های Sacmi در Coverings

سایزهای بزرگ، راه‌کارهای کامل مهندسی کارخانه و تکنولوژی‌های خلاقانه چاپ اسلب‌ها را در مرکز نمایشگاه Coverings در اورلاندو (FL) به نمایش گذاشته شد.

بازار کاشی و سرامیک ایالات متحده با مصرف سالیانه بیش از 285 میلیون متر مربع کاشی (که حدود %70 آن وارداتی است) یکی از پویاترین بازارهای کاشی و سرامیک جهان محسوب می‌شود و از این رو همچنان برای تولیدکنندگان محلی و شرکت‌های سرامیک اروپایی که تاسیسات تولیدی خود را در این محل مستقر کرده‌اند، جذابیت فراوانی دارد.

تولیدکنندگان آمریکایی خواستار بالاترین سطح نوآوری، اتوماسیون جامع فراگیر و به‌روزترین تمهیدات پایداری زیست محیطی هستند. سه مشخصه‌ای که باعث محبوبیت Sacmi شده و این مجموعه را به یکی از تامین‌کنندگان اصلی بازیگران محلی تبدیل کرده‌است.

از این رو Sacmi در نمایشگاه Coverings در اورلاندو، FL (18-21 آوریل 2023) در منطقه Acimac برای اولین بار در غرفه خود حضور داشت.

پاداش بازار ایالات متحده به طیف گسترده راه‌کارهای Sacmi، نهایی شدن چندین سفارش بزرگ طی دو سال گذشته بوده است. این راه‌کارها تمامی مراحل کلیدی تولید از آماده سازی بدنه تا قالب‌گیری و پخت بسیار کارآمد را شامل می‌شوند.

به‌عنوان مثال چندین آسیاب­ مدولار پیوسته (که با داشتن راندمان بسیار بالا و مصرف کم از به‌روز­ترین و بی‌رقیب‌ترین راه‌کارهای صنعتی به شمار می‌روند) و همچنین نسل جدید خشک‌کن‌های پاششی در پروژه‌های مختلفی نصب شده‌اند. در پایین خط کوره‌های FMA Maestro قرار دارند که با ارائه راه‌حل پیشروی مدولار هوا و گاز، مصرف کم را تضمین و کنترل منحنی پخت را بهینه می‌کنند. این کوره‌ها به طور اختصاصی برای اسلب‌های بزرگ طراحی شده اند.

دستگاه فرم دهی +Continua در قلب کارخانه قرار دارد و به همراه پرس‌های سنتی تناژ بالا که به سیستم ابداعی و ثبت شده تغییر قالب سریع Sacmi CRS مجهز شده‌اند، نقش بسیار مهمی را در پروژه‌های صنعتی متعدد ایفا کرده است.

همه این راه‌کارها به صورت دیجیتال در ارتباط با یکدیگر قرار دارند: ارتباط دستگاه‌ها با ناظر کارخانه HERE، نظارت بر عملکرد پیشرفته و مدیریت روان سفارشات و جریان تولید با استفاده از روش مهندسی کارخانجات سرامیک Sacmi که در جهان رتبه نخست را دارد، تضمین می‌شود.

در خصوص محصولات، Sacmi در بازار ایالات متحده بر ارائه راه‌کارهای مربوط به کاشی‌های بزرگ و اسلب‌های تزئین شده گران قیمت متمرکز بوده است: این محصولات با داشتن پتانسیل بالای زیبایی شناختی، دوام و پایداری فوق‌العاده ارزش افزوده بسیار بالایی دارند.

این امر با استفاده از فن­اوری +Continua که تولید اسلب­های رگه­دار با ضخامت 3 تا 30 میلیمتر و با طول و عرض متغیر (بیشترین عرض 180 سانتیمتری در Continua+ 2120) ممکن کرده انجام شده و محصولات آن نیازهای زیبایی‌شناسی حال حاضر تمامی بازارهای اصلی (اروپا و آمریکا) را به خوبی برطرف می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه می‌توان به کمترین مقدار مصرف ویژه در مرحله فشرده‌سازی (0.05 کیلووات ساعت بر متر مربع)، ضایعات فشرده کمتر از %1.5 و نیاز به روغن هیدرولیک بسیار پایین اشاره کرد.

راه­کارهای Sacmi-BMR در بخش تکمیل، کنترل بهینه پس از فرآیندهای سطحی و تکمیل لبه‌ها را تضمین و حتی رضایت سخت‌گیر ترین مشتریان را نیز جلب می‌کنند. کارآمدی راه‌کارهای مربوط به لپینگ و پرداخت منحصر به‌فرد است. برای مثال درخشندگی سطوح تولید شده با BMR Supershine اختصاصی، خارق العاده و ماندگار است.

Sacmi از سال 1994 در ایالات متحده حضور داشته است. این حضور تقریبا سی ساله امکان تقویت شهرت و موقعیت این گروه در تمامی زمینه‌ها را ایجاد کرده است. کیفیت خدمات کمکی ارائه شده توسط SACMI USA که در Des Moines واقع شده است نیز نقش مهمی در حسن شهریت Sacmi ایفا کرده است. در بخش کاشی این خدمات شامل قطعات کمکی یدکی، خدمات پانچ و خدمات بازسازی قالب در شعبه لبنان (در نزدیکی Nashville) در تنسی، قلب تپنده تولید کاشی آمریکاست.

علاوه بر این‌ها، Sacmi خدمات حمل‌ونقل کامل درب‌به‌درب را با کمک Italiansped به هر نقطه از جهان ارائه می‎‌دهد. شعار Italiansped “ما آسان جا­به‌جا می‌کنیم” خط مشی این مجموعه را به روشنی نشان می‌دهد. خدمات این مجموعه شامل حمل‌و نقل دریایی-زمینی چند مدله، تجهیزات ویژه برای حمل بارهای بزرگ و راه‌حل‌های سفارشی برای رو در رویی با همه چالش‌ها است.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید