اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سرمایه‌گذاری‌های جدید Novaref

هدف از سرمایه‌گذاری‌های جدید این شرکت تولید کننده رولرهای سرامیکی، بهبود کیفیتِ برترین محصولات خود و همچنین افزایش ظرفیت تولید است.

این روزها، Novaref که یک تولیدکننده مستقر در ورونای ایتالیا در بخش رولرهای نسوز در صنایع سرامیک است، در حال پیش بردن برنامه‌های سرمایه‌گذاری خود است. هدف از انجام این پروژه‌ها که برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده اند، افزایش ظرفیت تولید (این ظرفیت در حال حاضر برابر با بیش از 500000 غلتک بزرگ در سال) و بهبود بیشتر کارایی بخش تولید، پس از راه‌اندازی کارخانه اکستروژن کاملا اتوماتیک در دو سال گذشته است.

نخستین سرمایه‌گذاری امسال شامل نصب یک دستگاه جدید شیار­کاری و مته‌کاری رولر با امکان ماشین‌کاری دقیق و چرخه‌های زمانی کوتاه بود و در ژوئن امسال به پایان رسید. با استفاده از این دستگاه یکپارچه، تولید رولرهای اصلاح کننده با طول‌ها و مخروط‌های دلخواه برای اصلاح ناهمواری‌های ایجاد شده در کاشی در حین عبور از منطقه پخت در کوره فراهم می‌شود.

پروژه بازسازی کوره که شامل اصلاح سیستم احتراق و افزایش خروجی حرارتی متعاقب آن و در نتیجه امکان دستیابی به دماهای بالا و کنترل بهتر دما است نیز تا پاییز آینده تکمیل خواهد شد. عملکرد فنی بالای این رولرها کیفیت ثابت محصول در طول زمان را تضمین می‌کند و این بازسازی باعث افزایش خروجی غلتک‌های پیشرفته خواهد شد.

سرمایه‌گذاری‌های این مجموعه در چند سال آینده نیز ادامه خواهند داشت. از جمله پروژه‌های در حال بررسی می‌توان به گسترش بخش کنترل، برش و همچنین سازمان­دهی مجدد لی­اوت کارخانه به منظور بهبود راندمان تولید اشاره کرد.

Novaref از سال 1987 حضور قدرتمندی در بازارهای بین‌المللی بزرگ، از جمله ایتالیا، اسپانیا و قاره آمریکا داشته است و رولرهای کارآمد آن مورد استفاده تولیدکنندگان برجسته کاشی و اسلب‌های سرامیکی قرار گرفته اند.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید