اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سرمایه‌گذاری و رشد بین‌المللی Novaref در سال 2023

عملکرد خوب این مجموعه در آمریکای شمالی و جنوبی باعث شد تا سال جاری با نتایج مثبت برای Novaref به پایان برسد. فرآیند تکمیل افزایش ظرفیت این مجموعه نیز به پایان رسیده است.

Novaref که یکی از تولیدکنندگان ایتالیایی پیشرو در تولید رولر­های نسوز است، با انجام سرمایه‌گذاری عمده در بخش تولید، داشتن سبد محصولات دائما در حال تحول و پیشرفت قابل توجه در بازارهای بین‌المللی خصوصا قاره آمریکا، سال 2023 را با نتایج عالی پشت سر گذاشت.

وجود مجموعه‌ای از رولر­های بهینه و کارآمد به همراه پشتیبانی فنی باکیفیت منجر به ثبت سفارش از تولیدکنندگان بزرگ کاشی در آمریکای جنوبی و در نتیجه فروش ویژه Novaref در این منطقه شد. اختصاصا رولر Nova HD که در خطوط تولید متعددی نصب شده است، یکی از بهترین رولر­هایی است که نیازهای بازار را کاملا برطرف می‌کند و دوام و مقاومت شیمیایی بسیار خوبی دارد.

این مجموعه انبار توزیع جدید خود را در اواخر تابستان افتتاح کرد تا از تحویل کارآمد و سریع به مشتریان خود در منطقه آمریکای مرکزی و شمالی اطمینان کسب کند.

سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی سال جاری این مجموعه از جمله بازسازی یک کوره در تاسیسات تولیدی Colognola ai Colli در استان Verona برای افزایش ظرفیت تولید و گسترش بخش تولید، زمان تحویل محصولات را به طور چشمگیری کاهش داد.

Novaref چشم انتظار چالش‌های سال 2024 برای صنعت سرامیک و در حال برنامه‌ریزی جهت سرمایه‌گذاری‌های جدید در بخش تولید است تا بتواند طیف وسیعی از رولر­های کارآمدتر و پیشرفته‌تر را به بازار ارائه کند.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید