اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Life Superhero هم اکنون آنلاین است

این پروژه اروپایی که به ارتقاءسقف‌های تهویه‌دار و نفوذ پذیر اختصاص دارد، به‌روز رسانی‌های مداوم را در مورد وضعیت پیشرفت فعالیت‌ها فراهم می‌آورد.

superhero int

پروژه زندگی اَبَرقهرمان (Life Superherowww.lifesuperhero.eu، که هم اکنون به طور رسمی آنلاین می‌باشد، برای ترویج استفاده از سقف‌های تهویه‌دار و نفوذ پذیر به عنوان راه حلی مؤثر برای سازگاری و تلطیف آب و هوا طراحی شده است که هم‌افزایی‌ها و مزایای راهبردی را از لحاظ حفاظت از محیط زیست فراهم می‌آورد.

این یک پلت‌فرم پاسخ‌گو با محتوای بهینه شده برای موتور جستجو و پیوندهایی به شبکه‌های اجتماعی بزرگ Facebook، Twitter و LinkedIn است. همراه با بخش‌هایی درباره اهداف و نتایج مورد انتظار، فضای مجازی جدید صفحه‌ای دارد که به اخبار و رویدادها اختصاص یافته است و یک بخش خبرنامه دارد که در آن کاربران می‌توانند برای دریافت محتوای اختصاصی که مستقیماً به صندوق‌های ورودی (inbox) خودشان ارسال می‌شود، ثبت‌نام کنند. همچنین این وب‌سایت برای کاربرانی که علاقه حرفه‌ای یا شخصی به پایداری ساختمان دارند، اخبار مربوط به بهره‌وری انرژی در صنعت ساختمان را به شکل یک بلاگ حاوی مقالات و نگرش‌ها منتشر خواهد کرد.

پروژه Life Superhero در بر گیرنده مشارکت 10 شریک است که تجارت، دانشگاه و مؤسساتی را در ایتالیا، فرانسه و اسپانیا نمایندگی می‌کنند. افزون بر Centro Ceramico (چِنْترو چِرامیکو)، اعضای کنسرسیوم نیز شامل Confindustria Ceramica ، HISPALYT (انجمن تولید کنندگان آجر اسپانیا) و سه تولید کننده اجزای آجرکاری بام هستند: شرکت ایتالیایی Industrie Cotto Possagno (اینْدوسْتْریِه کوتو پوسانیو) و شرکت‌های فرانسوی Edilians و  Terreal(شرکت دوم از طریق شعبه ایتالیایی خود مشارکت می‌کند). دانشگاه پلی‌تکنیک مارکِه (Marche، ایتالیا) و مرکز فنی مصالح ساختمانی طبیعی (Centre Technique de Matériaux Naturels de Construction، فرانسه) شرکای علمی هستند؛ در حالی که سازمان‌های نهادی درگیر شامل ACER (Azienda Casa Emilia Romagna، ایتالیا) و شهرداری رِجیو اِمیلیا می‌باشند.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید