اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شراکت راهبردی Cosmec و Sacmi در صنعت آجر

شرکت ساکمی، با واگذاری سهام مدیریتی شرکت Cosmec، مدیریت شرکت را به تیمی از متخصصان صنعتی بسیار با تجربه واگذار کرده است.

Cosmec که شرکتی مستقر در وِرونا، ایتالیا با بیش از 45 سال تجربه در صنعت آجر می‌باشد، اخیراً یک سازمان‌دهی مجدد اساسی را در شرکت انجام داد که آن را قادر ساخته است تا طیف محصولات خود را وسیع‌تر کند و خود را به عنوان یکی از تأمین کنندگان پیشرو در پروژه های کامل صنعتی تولیدی آجر به صورت کلید در دست تثبیت نماید.

شرکت ساکمی، با واگذاری سهام مدیریتی شرکت Cosmec ، مدیریت شرکت را به تیمی از متخصصان صنعتی بسیار با تجربه واگذار کرده است که نقش‌های عملیاتی فعالی را در درون شرکت بر عهده گرفته‌اند.

همکاری فنی و تجاری پیوسته بین دو شرکت، نقشی به طور فزاینده راهبردی را در یک بازار رقابتی بازی خواهد کرد؛ جائی که Cosmec نقطه کانونی برای کل تجارت آجر باقی خواهد ماند که مخصوصاً در طراحی سامانه‌های خودکار، کوره‌ها و خشک‌کن‌ها با پشتیبانی کامل Sacmi تخصص دارد.

جووانی رورِر (Giovanni Rorer) مدیرعامل Cosmec بیان داشت: «با این شراکت مهم تجاری، Sacmi بخش آجر خود را به Cosmec واگذار کرده است که مهارت‌های ضروری، تخصص و حرفه‌ای بودن را جهت ارائه راه حل‌های کامل برای صنعت آجر و کاشی دارا می‌باشد».

اِرنِستو باربیِری (Ernesto Barbieri) رئیس Cosmec افزود: « Cosmec تخصص خود را در بخش آجر حفظ خواهد کرد و پس از دستیابی به نتایج عملیاتی عالی، حالا خدمات خود را به عنوان یک شریک شایسته و قابل اعتماد به مشتریان ارائه می‌دهد. با توجه به رشد خارجی و با نگاهی به افزایش تعداد مشتریان جهانی که به آن‌ها خدمت می‌کنیم، قراردادهای M&A (ادغام و تملک) را در نظر می‌گیریم و تخصص فنی خودمان را بیش از پیش گسترش می‌دهیم».

cosmec logo sfera

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید