اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
روکش آجری: Sacmi یک کارخانه کامل برای Cemacon می‌سازد

شرکت رومانیایی Cemacon با این پروژه جدید به بازار دیوارهای کناف اکسترود شده/ تریم ورود خواهد کرد. این محصولات به دلیل زیبایی، کاربردی بودن و پایداری بسیار مورد توجه بازار هستند.

cemacon logoCamacon (گروه Dedeman) که یک تولیدکننده پیشرو آجر در رومانی است Sacmi را مسئول عرضه یک کارخانه کامل تولید اقلام مربوط به دیوارهای کناف اکسترود شده روکش آجری کرده است.  روکش‌های آجری به دلیل داشتن مجموعه‌ای از خصوصیات زیبایی شناختی برجسته و فرآیند تولیدی که تاثیر ناچیزی بر محیط زیست دارد هر روز بیش از پیش مورد توجه بازار قرار می‌گیرند (وزن این آجرها که به عنوان پوشش دیواره به کار می‌روند، یک دهم وزن آجرهای نما است). در حال حاضر این محصولات به لیست محصولات Cemacon که یک شرکت بسیار پویا و نوآورانه و از مشتریان قدیمی Sacmi است افزوده شده اند.

Cemcon با درآمد 36 میلیون یورو (افزایش 41 درصدی نسبت به سال 2020 که ده برابر بیش از مقدار سال 2005 است) بر آن است تا با تمرکز بر یکی از محبوب‌ترین انواع محصولات و استفاده از بهترین فناوری تولید، موقعیت خود در بازار را تقویت کند.

Sacmi با همکاری Bongioanni Macchine، سیستم پیش فرآوری خاک رس را که شامل رنگ کردن خودکار و اندازه گیری افزودنی‌ها است را ارائه خواهد کرد. خط برش و مجموعه‌ای از راه‌کارهای آزموده شده برای خشک کردن سریع روی غلتک و در ادامه اعمال تزئینات دیجیتال و پخت در کوره غلتکی در پایین دست خط، تعبیه شده اند. در انتهای خط، سیستم مهم بسته‌بندی کامل محصولات نهایی قرار دارد. از مزایای این کارخانه جدید می‌توان به امکان ارائه محصولات جدید و جایگزین برای محصولات نما اشاره کرد. محصولات نوآورانه­ و زیبایی که بیشتر با رویکرد مدرن در طراحی ساختمان هم‌خوانی دارند.

وزن پایین این محصولات (تنها 200 گرم و عمق تنها 15 میلی‌متر) باعث می‌شود تا نیاز به زیرسازی کمتری وجود داشته باشد. علاوه بر این مقدار مصرف مواد خام نیز بهینه سازی شده و با وجود عملکرد فنی ثابت، به %90 مواد کمتر در تولید این محصولات نیاز است. به‌کارگیری این محصولات در نما به لطف وزن کم آن‌ها و با توجه به امکان نصب به عنوان روکش، فرصت فوق‌العاده‌ای را در اختیار شیوه‌های اجرای سبز ساختمان قرار می‌دهد.

مهم‌تر از همه این‌که ترکیب فرآیند اکستروژن تخت SACMI و دکوراسیون دیجیتال، به تولید محصولاتی با خصوصیات زیبایی شناختی تکرار پذیر منتهی می‌شود. کنترل دیجیتال دوز، امکان رنگ‌آمیزی تمام بدنه و اعمال گریت روی محصول در مرحله اعمال تزئینات را ایجاد کرده است. این بدان معنا است که دامنه جلوه‌های زیبایی شناختی وسیع‌تر شده و فرآیندها به صورت مطمئنی تکرار پذیر هستند.

دستگاه‌های این کارخانه در چند ماه آینده ارسال خواهند شد و انتظار می‌رود که کارخانه تا بهار 2023 به بهره‌برداری کامل برسد. این کارخانه در تاسیسات اصلی Cemacon در Zalau (دوقلوی Imola) در منطقه Salaj در قلب ترانسیلوانیا راه‌اندازی خواهد شد.

cemacon sacmi news 16 09 22

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید