اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Bongioanni در آرژانتین با اکسترودر Tecno 850 مورد توجه قرار می‌گیرد

بونجوآنی مَکینه نظاره‌گرِ عملکردی قوی در آرژانتین است؛ جائی که در میان تولید کنندگان آجر، تقاضای زیادی برای اکسترودر Tecno 850 آن وجود دارد. 

bongioanni
بونجوآنی مَکینه
(Bongioanni Macchine) نظاره‌گرِ عملکردی قوی در آرژانتین است؛ جائی که در میان تولید کنندگان آجر، تقاضای زیادی برای اکسترودر Tecno 850 آن وجود دارد. تازه‌ترین مورد در کارخانه‌ای در پیلار (بوئنوس آیرس) نصب شد که متعلق به لاتِرسِر (Latercer)، بزرگ‌ترین گروه آرژانتینی در بخش خاک رُس سنگین می‌باشد.
در کنار اکسترودر، Bongioanni یک مخلوط‌کنِ هوازُدای MIX 820D را نیز تدارک دید. هر دو دستگاه روی خط تولید اصلی که غالباً به بلوک‌های توخالی و بلوک‌های گرمائی تحمل کننده بار با قالب‌های با خروجی پهن و با تولید نزدیک به 100 تن در ساعت از کالای اکسترود شده اختصاص دارد، کار می‌کنند.
به دنبال نصب Tecno 850 جدید، این کارخانه آرژانتینی به بالاترین سطوح از ظرفیت تولید در هر کجای آمریکای لاتین رسیده است.
این سفارش، جایگاه Bongioanni را در کشور استحکام می‌بخشد و شراکت آن را با Latercer تثبیت می‌کند که اکنون می‌تواند به 14 اکسترودر با قطر بزرگ که در کارخانه‌های مختلف آن در طول چند سال گذشته نصب شدند و همچنین دستگاه‌های آماده سازیِ بسیار بیش‌تری که توسط Bongioanni تدارک دیده شدند، ببالد.
همچنین در آرژانتین، شرکت تِرابِریک (Terrabrick) (بوئنوس آیرس) دو اکسترودر Tecno 850 را انتخاب کرده است که فرایندهای آن را را بهبود داده و ظرفیت تولیدش را افزایش داده‌اند.

bongioanni tecno 850 mix 820

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید