اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
پروژه جدید Bedeschi برای گروه Mladost

شرکت مستقر در لیمِنا (Limena) موظف شده است که با هدف بهبود کیفیت‌محصول و خودکارسازی، کارخانه کاشی بام در لِسکوواچ (Leskovac) را بازسازی نماید.

بِدِسکی (Bedeschi) به همکاری خود با گروه مِلادوست (Mladost) ادامه می‌دهد که این گروه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مواد ساختمانی صربستان با سبد محصولات شامل کاشی‌های بام و بلوک‌های بزرگ می‌باشد.

این شرکت مستقر در لیمِنا، پادووا (Padova) موظف شده است تا با هدف بهبود کیفیت محصول و افزایش هر چه بیشترِ سطح خودکارسازی، کارخانه کاشی بام Mladost در Leskovac را نوسازی کند.

این پروژه شامل نصب چند دستگاه بر روی خط آماده‌سازی و یک سامانه خودکار شده جدید برای شکل‌دهی دسته‌های کاشی‌ها و بارگیری آن‌ها بر روی واگن کوره می‌شود.

همچنین Bedeschi سامانه‌های نوآورانه مکش فنجانی خود را که اخیراً ارائه کرده و برای جداسازی کاملاً خودکار کاشی‌های پخته به کار می‌روند، تدارک دیده است.

این همکاری، نقش Bedeschi را به عنوان یک تامین‌کننده پیشرو برای صنعت آجر که یکی از بخش‌های اصلیِ کسب و کار آن در کنار معدن‌کاری و تدارکات دریایی است، تایید می‌کند.

شرکت Bedeschi می‌تواند دستگاه‌های منفرد یا طرح‌های کلید در دست کامل را که تماماً توسط گروه خودش طراحی، ساخته و نصب می‌شوند، تدارک ببیند و پشتیبانی و کمک به مشتری را به طور پیوسته تضمین می‌کند.

Bedeschi int

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید