اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Bedeschi قرارداد جدیدی در استرالیا می‌بندد

کمپانی واقع در Limena قرارداد مهمی را با تولید کننده­­‌ی استرالیایی، Brickmakers، برای تأمین یک فناوری کم ­مصرف و پیشرفته به عنوان بخشی از رویکرد Industry 4.0 امضا کرده است.

Brickmakers، یک سازنده‌­ی استرالیایی پیشرو در آجرسازی برای توسعه­‌ی یک خط خردایش، که به تولید آجرهای نما با ارتفاع بیش‌از 300 میلی‌متر اختصاص پیدا کرده، قرارداد مهمی را با Bedeschi امضا کرده است.

حوزه­‌ی قرارداد تأمین یک خط دانه‌­بندی برای آماده‌­سازی مواد شامل یک گریپر تخلیه‌­ی لایه‌­ای و یک خط برنامه ­نویسی مجدد را در بر خواهد گرفت که سه خط دانه‌­بندی مجهز به دستگاه‌­های خودکار شکل‌­دهی مجدد لایه را تغذیه خواهد کرد. این خط به یک خط خردایش جدید شامل یک ماشین 6 چرخه با تنظیم مسافت اتوماتیک متصل خواهد شد تا از عمل­‌آوری صحیح تمام انواع مواد اطمینان حاصل شود. همچنین در آن‌جا سیستمی برای برگرداندن لایه‌­های زیرین و گریپری برای انتقال این لایه‌­ها به خط حمل ماده خواهد بود که از آنجا به خط تغییر شکل بسته­‌ی ماده‌­ی پخته شده کنونی منتقل خواهد شد.

کارخانه طوری طراحی شده است که بتوانند بدون استفاده از ماشین­ خردایش کار کند، درحالی­‌که توانایی خود برای دانه‌­بندی ماده‌­ی تخلیه شده را حفظ می‌­کند. این کارخانه همچنین به یک سری تسمه نقاله برای تخلیه­‌ی ماده‌­ی درجه دو و یک سیستم استخراج پسماند خردایش برای حذف غبار مجهز است.

این قرارداد همچنین یک ماشین پاک‌سازی جدید برای اتومبیل را دربرمی‌­گیرد که به یک سیستم ترازبندی برای تکیه‌­گاه‌­های دیرگداز (بلوک‌­های خشک) و متناسب برای استخراج قطعات پخته‌­ی بزرگ­تر از 3 سانتی‌متر مجهز است.

برای اطمینان از مدیریت مؤثر خط تخلیه جدید، Badeshi نیز یک سری ماشین به منظور جابجایی اتومبیل‌­ها برای گریپر تخلیه‌­ی جدید (بارهای ماده­‌ی پخته)، ایستگاه­ پاک‌سازی جدید (ماشین‌­های خالی) و اتصال به واحد انتقال موجود تأمین خواهد کرد که به خط تنظیمات خدمت می­‌کنند. 

در آخر، این کارخانه یک سیستم نظارت یکپارچه‌ی سازگار با پارامترهای جدید Industry 4.0 خواهد داشت و به یک واسطه برای کنترل از راه دور و بازبینی تمام تجهیزات مجهز خواهد بود.

این پروژه برای اطمینان از صرفه‌­جویی در انرژی طراحی شده است و یک فناوری پیشرفته دارد که از طریق کوشش­‌های تیم تحقیق و توسعه‌­ی Badeshi توسعه پیدا کرده است.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید