اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افتتاح دو شعبه دیگر Bedeschi در خارج از کشور

Bedeschi Germany و Bedeschi Australia Pty. Ltd زیرمجموعه‌های جدید خارجی این گروه مستقر در Padua هستند و با افتتاح این دو شعبه، تعداد شعب خارجی این مجموعه که دارای دفاتر فروش متعددی در خارج از کشور است، به 7 دفتر می‌رسد.

اخیرا Bedeschi به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای بین‌المللی شدن، دو زیرمجموعه جدید در استرالیا و آلمان را افتتاح کرد. افتتاح این دو شعبه جدید آخرین گام در طرح توسعه بین‌المللی این گروه، با هدف ورود به بازارهای استراتژیک بیشتر با تضمین پشتیبانی فنی و فروش سریع و با کیفیت در محل به شمار می‌­آید.

مهم­ترین بخش این افتتاح، امکان استخدام حدود 30 کارمند فنی جدید و کسب و گسترش مهارت‌ها و تخصص‌های فنی جدید است. هدف از افتتاح شعبه جدید در ایتالیا تضمین پشتیبانی کافی از مشتریان فعلی نظیر Midland Brick که یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه تولید است بوده است. حوزه‌ای که Bedeschi در حال توسعه یک خط جدید تولید آجر نما در آن است. از سوی دیگر، زیرمجموعه آلمانی نیز با چالش بازار بدنام رقابتی مواجه است.

Rino Bedeschi، مدیرعامل شرکت، اظهار داشت: “تاسیس شعبه‌های استرالیا و آلمان نقطه عطف مهمی در توسعه تجارت جهانی ما محسوب شده و هدف از سرمایه‌گذاری مستمر در این حوزه ارائه پشتیبانی به موقع و موثر از مشتریان است. خصوصیتی که از سال 1908 تاکنون وجه مشخصه شرکت ما به شمار آمده و در کنار توانایی ما در انجام پروژه‌های سفارشی پیشرفته و با استفاده از ماشین‌آلات کاملا ایتالیایی، یکی از دلایل انتخاب شدن ما توسط مشتریان است”.

Vladimir Grubacic مدیر BU افزود: “تاسیس شعبه‌های جدید گام رو به جلوی بزرگی است که به رشد گروه منجر شده و حوزه تخصصی محصولات ما را به سایر کشورها گسترش می‌دهد. قابلیت اطمینان، انعطاف‌پذیری و امکان هم‌افزایی در بخش‌های مختلف و با طیف وسیعی از محصولات متنوع خصوصیات روشن و اطمینان بخشی هستند که ما را به حرکت به سوی پیشرفت بیشتر سوق می‌دهند”.

افتتاح دو زیرمجموعه جدید پس از افتتاح شعبه هنگ کنگ در آگوست گذشته و با هدف ارائه خدمات به خاور دور انجام شد و با این افتتاح تعداد کل شعب خارجی این شرکت، در کنار دفاتر فروش متعدد آن در سرتاسر جهان، به هفت شعبه رسید.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید