اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Tecnargilla 2020: هفتاد درصد فضاها اشغال شده‌اند

شرکت‌های پیشرو ایتالیایی و بین‌المللی به عنوان بخشی از طرح‌بندی جدید نمایشگاه باز می‌گردند. Tecnargilla مشغول آماده شدن برای دوره بعدی خود است.

tecnargilla 2020 elenco smallبین المللی‌سازی و نوآوری از جمله موضوعات اصلی دوره 2020 نمایشگاه Tecnargilla خواهند بود. کمتر از یکسال از زمان شروع این نمایشگاه تجاری پیشرو در جهان برای تهیه تدارکات صنعت سرامیک و آجر باقی است، همه چیز برای یک برگزاری موفق دیگر سر جای خود قرار گرفته است. این رویداد – که از 28 سپتامبر تا 2 اکتبر 2020 مصادف با 7 تا 11 مهر ماه 1399 در مرکز نمایشگاهی ریمینی برگزار خواهد شد – هم اکنون طیف گسترده‌ای از نام‌های بین‌المللی را در خود جای داده است و هم از لحاظ شرکت‌های نمایش دهنده و هم از لحاظ بازدیدکنندگان، در حال تولید ارقام قابل توجهی است.

اکثر شرکت‌ها در این بخش – اعم از ایتالیایی و بین‌المللی – در حال حاضر برای تأیید بازگشت خود به این رویداد دو سالانه ثبت‌نام کرده‌اند و بیش از 70 درصد از فضاهایی که در دوره پیش به آن اختصاص داده شده بود، اشغال شده‌اند.

علاوه بر ایتالیا، بهترین کشورهای ارائه دهنده عبارتند از چین، اسپانیا، آلمان، ترکیه، پرتغال، فرانسه، انگلیس، مصر و یونان که سهم غرفه‌داران خارجی را به 40 درصد از کل می‌رسانند.

پائولو ساسی (Paolo Sassi) رئیس ACIMAC می‌گوید: « ما از تعداد غرفه‌دارانی که از قبل فضای خود را در Tecnargilla 2020 رزرو کرده‌اند، بسیار به وجد آمده‌ایم. این نمایشی از ارزش این نمایشگاه تجاری است که به غرفه‌داران ارائه می‌شود ».

لورِنزو کانیونی (Lorenzo Cagnoni) رئیس گروه نمایشگاهی ایتالیا می‌افزاید: « Tecnargilla همیشه نمایشگاه برتر تجاری در این بخش بوده است و یک رویداد جذاب و ارزشمند برای همه بازدیدکنندگان تجاری بین‌المللی است. نتایج با هر دوره برگزاری ادغام می‌شوند و این باعث می‌شود تا ما باور کنیم که کار خوبی انجام می‌دهیم. ما با گوش دادن به شرکت‌ها و گرایشات بازار و دنبال کردنِ تقدمِ آن‌ها، این رویداد را توسعه خواهیم داد».

ارزش این رویداد به این صورت که دائماً مطابق با روندهای بازار به‌روز می‌شود و توسعه می‌یابد، حفظ می‌گردد. یکی از ویژگی‌های جدید و برجسته در دوره 2020، پروژه Decortech خواهد بود که یک بخش نمایشگاهی است که به فناوری‌ها، مواد اولیه و راه حل‌هایی اختصاص یافته که پتانسیل زیبایی شناسی عظیمی از سطوح را به نمایش می‌گذارد. اما این همه چیز نیست: غرفه‌های دوره بعدیِ Tecnargilla دو خط سیر موضوعی را در مورد محصولات، فناوری‌ها، نرم‌افزارها و مواد در دو حوزه از مرتبط‌ترین حوزه‌های این بخش در خود جای خواهند داد و به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد: Finishing, Digital & Logistics (پرداختکاری، دیجیتال و تدارکات) و Green Solutions (راه حل‌های سبز).

 Claytech- منطقه نمایشگاهی با سابقه‌ای که به شرکت‌های تأمین‌کننده تجهیزات و ابزار برای بخش سرامیک‌های ساختمانی اختصاص یافته است – بار دیگر در برگزاری دوره 2020 نمایشگاه Tecnargilla یک ویژگی اصلی خواهد بود. با حضور در این رویداد برای نهمین بار، منطقه معتبر Claytech برای همه بازدیدکنندگان تجاری تبدیل به یک بازدید ضروری شده است و بهترین فناوری‌های تولید آجر رُسی از سازندگان ایتالیایی و بین‌المللی را که تمرکز زیادی بر پایداری نشان می‌دهند، گرد هم می‌آورد. در واقع این بخش با شروع از فرایندهای تولیدی، اهمیت فزاینده‌ای را برای ارائه محصولات مناسب برای جنبش «ساختمان سبز» قائل می‌شود.

Tecnargilla میزبان شرکت‌های پیشرو در بخش تجاری از سراسر جهان خواهد بود و به غرفه‌داران فرصت‌های نامحدودی برای ارتباط با خریداران بالقوه ارائه می‌دهد. در همین حال، بازدیدکنندگان قادر خواهند بود با همراه داشتنِ یک برنامه بسته‌بندی شده از رویدادهایی که هر روز از این رویداد را پوشش می‌دهد، از نوآورانه‌ترین نمایشگاه از جنبه فناورانه‌ای تا کنون، بهره ببرند.

نگاهی به tecnargilla.it و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ما داشته باشید تا در مورد همه اخبار مربوط به این رویداد به‌روز بمانید.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید