اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تایید نمایشگاه حضوری Tecna 2021

Tecna (نام جدید Tecnargilla) تایید کرد که از 28 سپتامبر تا 1 اکتبر 2021 با طیف وسیعی از خدمات جدید برای غرفه‌­داران و بازدیدکنندگان در Remini نمایشگاه حضوری خواهد­ داشت.

tecna logoاز 28 سپتامبر تا 1 اکتبر Tenca که پیش تر Tecnargilla نامیده می­ شد این بار با نام جدید و شیوۀ نمایش پویا تر، استانداردهای بالاتر ایمنی و طیف گسترده­ ای از خدمات جدید در Remini  به عنوان مهم­ترین نمایشگاه جهان برای تامین صنایع سرامیکی است برگزار خواهد شد و بر نقش خود تاکید خواهد نمود.

جمع­‌شدن این صنایع در یک مکان مناسب در وضعیت پیچیده و چالش‌ ­برانگیزی که در حال حاضر صنعت خصوصا بخش ماشین‌­آلات سرامیکی در آن قرار دارد، خبر بسیار خوبی است. زیرا پس از گذشت سه سال از آخرین حضور Tecnargilla در سال 2018،  باعث ازسرگیری نقش ابتکاری ایشان در ایجاد ایده­‌های جدید و مهم­تر از همه ارتباط رودر­رو با مشتریان می‌­شود.

برگزاری این نمایشگاه به‌­عنوان یک رویداد حضوری پیام شفاهی قدرتمند بازیابی قدرتمند صنعت سرامیک در بسیاری از کشورها را به بازار می‌­دهد و این موضوع ناگزیر به افزایش سرمایه­‌گذاری در بخش کارخانجات و تولیدات منتهی خواهد شد. تولیدکنندگان ماشین‌­آلات سرامیکی ایتالیا در سه ماهۀ اول سال 2021 شاهد رشد 33 درصدی در فروش ( صادرات 37.9% خصوصا به اسپانیا و چین و افزایش 27.3 % فروش داخلی در ایتالیا) بودند و انتظار می‌­رود که در سه ماهۀ دوم در 79% از شرکت­‌های بررسی شده شاهد رونق تجاری بیشتر و فروش مطمئن در چهار ماه بعدی باشیم.

شعار جدیدTecna 2021 با عنوان (چگونه بسازیم) تاکید بیشتر این شرکت بر طراحی برتر و نوآوری تکنولوژیکی ارائه­‌شده در نمایشگاه Rimini را نشان می‌­دهد. نمایشگاه امسال ترکیبی از رویدادهای حضوری همراه با رویدادهای سازمان­‌ داده‌ ­شده در یک بستر دیجیتال است. درحال ­حاضر برنامۀ فشرده­ ای از رویدادها و کفتگوها  به صورت حضوری و همچنین آنلاین برای بررسی روندهای فعلی و پیش­روی صنعت سرامیک در حال برنامه ­ریزی است.

  • خدمات جدید برای نیازهای جدید

Tenca 2021 این نمایشگاه را در پاسخ به تغییرات روزافزون و حول نوآوری‌ها و خدمات محبوب شرکت­ کنندگان نمایشگاه ترتیب داده­ است. برگزارکنندگان در ابتدا به نیازها و خواسته‌­های شرکت­ های شرکت کننده گوش داده و سپس مطابق با آیین نامه ­های جدید مجددا فضاهای نمایشگاه را مجددا طوری طراحی کردند که امکان ارائۀ حداکثری نوآوری ­ها، فناوری ­ها و پروژه­ های شرکت ­کنندگان برای غرفه ­داران فراهم آورده شود. در نتیجه Tenca 2021 در مجموع هشت سالن را در اختیار خواهد داشت که کمتر از ده سالن نمایشگاه دو سال پیش است. این سالن­ ها در یک سمت مرکز نمایشگاه Rimini قرار دارند. این شیوۀ جدید در سازمان­دهی غرفه­ ها، برای کسب اطمینان از ایجاد دید بهتر برای شرکت­ های شرکت­ کنندۀ بزرگ و کوچک بوده و علاوه ­بر آن باعث تسهیل جابه­ جایی بازدیدکنندگان نیز خواهد شد.

در این نمایشگاه تغییراتی با هدف کاهش کارهای مربوط به سازمان­دهی برای شرکت­ کنندگان و هزینه­ های مشارکت ایجاد شده ­است. این موارد شامل کوتاه کردن مدت نمایشگاه از پنج روز به چهار روز (سه­ شنبه تا جمعه)، ارائۀ گزینۀ غرفه­ های ازپیش آمادۀ قابل تنظیم و تغییر و همچنین گسترده ­تر کردن امکان کنسلی بدون جریمه هم برای فضاهای نمایشگاهی و هم غرفه ­ها است.

واکنش شرکت­ های شرکت­ کننده به این تغییرات بسیار مثبت بوده­ و تا پایان ماه آوریل بیش از صد غرفه ­دار حضور خود در نمایشگاه Tecna 2021 را تاییدکرده و دو سوم از فضای موجود اشغال شده­ است.  علاوه­ بر این پروژه­ های نمایشگاهی جدید باعث جلب شدن توجه شرکت­ هایی شده که در حوزه ­های موازی مشغول به فعالیت هستند و تاکنون در این نمایشگاه شرکت نکرده­ بودند. موارد فوق موقعیت پیشرو و تعیین ­کنندۀ Tecna در بخش نمایشگاه ­های تجاری بین ­المللی را تقویت کرده­­ و تاییدی بر نقش موثر آن به­ عنوان ویترینی برای نمایش فن­اوری ­ها و فرایندهای نوآورانه در حوزۀ پوشش ­های سطح است.

  • تمرکز روی بازدیدکنندگان

Tecna 2021  برای جلب  بالاترین میزان توجه بازدیدکنندگان نیز تلاش می­‌کند. مدیریت فعالیت ­های متمرکز بر مقصد برای خریداران خارجی انتخابی در مقایسه با گذشته گسترده­ تر شده و شرکت­‌ های شرکت ­کننده در نمایشگاه امکان برگزاری جلسات حضوری و دیجیتال B2B را خواهند داشت. پلتفرم دیجیتال 15 روز پیش از شروع نمایشگاه حضوری آغاز به فعالیت کرده و تا 3 روز پس از آن ادامه خواهد­ داشت. انجمن تجاری  ACIMAC درهمکاری مشترک با دولت ایتالیا در حال ایجاد اصطلاحا (راهروهای سبز) برای تسهیل ورود بازدیدکنندگان خارجی به ایتالیا است.

علاوه بر این نشانه­ های متعددی مانند آسان­‌تر گرفتن ملاحظات مربوط به تعطیلی و پاندمی در بسیاری از کشورها، خصوصا در اروپا و همچنین بازبینی قوانین مربوط به قرنطینه در اقامت­ های کمتر از 120 ساعت در ایتالیا وجود دارند که حاکی از برگشت سفرهای بین ­المللی به وضعیت پیشین خود هستند. موضوع با اهمیت دیگر پیشرفت برنامۀ واکسیناسیون است و انتظار می­رود تا اول ماه ژوئن پاسپورت سبز در منطقۀ اتحادیۀ اروپا ارائه و امکان آزادانۀ جابه‌­جایی و اولین پروازهای بدون COVID-19 ایجاد شود.

  • گام­های بعدی Tecna

همان­طور که گفته­ شد Tecna 2021 یک نمایشگاه دیجیتالی هم خواهد بود و برای شرکت­ کنندگان و بازدیدکنندگان و خصوصا خریداران خارجی تجربۀ دیجیتال پیشرفت ه­ای خواهد داشت. برگزارکنندگان این مزیت را دارند که مجبور نیستند همه­ چیز را از ابتدا آغاز کنند.  پلتفرم اجتماعی Tecna Next  نوامبر قبل راه­ اندازی شده و تاکنون توانسته توانایی خود را به­ عنوان پلی بین دنیای تامین­‌کنندگان فناوری و متخصصان شاغل در صنعت سرامیک در جهان را نشان دهد. متوسط 1400 کاربر ماهانه از 64 کشور جهان نشان از نتایج عالی این پلتفرم دارد.

چهار برنامۀ طراحی و چرخۀ وبینارهای فنی با عنوان (سرامیک ­ها، بعدی چیست؟) که توسط CeramicWorldWeb.it ارائه می‌­شود، اصلی­ ترین قسمت ­های این برنامۀ مجازی هستند.  پنج رویداد اول که بین ماه­ های دسامبر تا مارس برگزار شدند بیش از 3200 متخصص را  با میانگین 344 شرکت­ کنندۀ ایتالیایی و 297 شرکت ­کنندۀ بین ­المللی برای هر وبینار را  به خود جلب کردند. این سری از وبینارها در ماه­ های می و ژوئن با برگزاری 4 جلسۀ دیگر ادامه پیدا کرده و در ماه سپتامبر با برنامۀ جدیدی که حین برگزاری نمایشگاه به طور جدی­ تر ارائه می‌­شود، دنبال خواهد شد.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید