اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Index و Big 5 دبی به سال 2021 موکول شدند

این دو نمایش را که dmg events سازمان‌دهی می‌کند، به ترتیب از 31 مه تا 2 ژوئن و از 12 تا 15 سپتامبر 2021 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهند شد.

Index و  Big 5 که مهم‌ترین نمایشگاه‌های تجاری در خاورمیانه هستند و به ترتیب به طراحی داخلی و ساخت و ساز اختصاص دارند، تا یک سال به تعویق افتاده‌اند.

برگزارکنندگان یعنی dmg events از لغو این دو نمایش برنامه‌ریزی شده در امسال خبر داده‌اند (Index قرار بود در سپتامبر و The Big 5 در نوامبر برگزار شود). حالا این رویدادها در سال 2021 و دوباره در مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار خواهند شد.

Index (به همراه رویدادهای Workspace، The Leisure Show و The Hotel Show که در همان مکان واقع هستند) از 31 مه تا 2 ژوئن برگزار خواهد شد تا از یک محیط امن و یک رویداد واقعاً بین‌المللی اطمینان حاصل شود؛ شرایطی که امسال به خاطر محدودیت‌های مسافرتی غیرممکن هستند.

 Big 5 از 12 تا 15 سپتامبر 2021 به همراه رویدادهای ماهواره‌ای ویژه The Big 5 Heavy، Middle East Concrete، HVAC R Expo، Middle East Stone، Big 5 Solar و Urban Design & Landscape Expo برگزار خواهد شد.

با جابجایی نمایشگاه جهانی 2020 دبی به اکتبر 2021، برگزاری بعدیِ  Big 5 تلاش‌های بهبود بخش ساخت و ساز را در دوره پس از COVID-19 تقویت خواهد کرد و در زمانی پیش خواهد آمد که طی آن انتظار می‌رود دبی وارد مرحله جدیدی از رشد هیجان‌انگیز شود. در اوایل سال 2021،  Big 5 از یک جشنواره دیجیتالی جدید از ساخت و ساز در ماه نوامبر رونمایی خواهد کرد؛ مجموعه‌ای از رویدادها و ابتکارات دیجیتالی با هدف متصل کردن و توانمندسازیِ بازیگران ساختمانی در سراسر جهان می باشد.

BIG FIVE int

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید