اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Cevisama 2022 لغو شد!

این موضوع پس از جلسه فوق العاده کمیته اجرایی نمایشگاه که در31 مارس برگزار شد، اعلام گردید و زمان برگزاری نمایشگاه به 27 فوریه تا 3 مارس 2023 تغییر یافت.

بحران شدید انرژی که با جنگ در اوکراین تشدید شده است، نمایشگاه والنسیا را مجبور کرده است تا 2022 Cevisama را لغو کند. این نمایش قرار بود از 13 تا 17 ژوئن پس از اینکه از تاریخ های سنتی خود در فوریه خارج شده بود، برگذار گردد. تصمیم برای لغو این نمایش در جلسه فوق العاده کمیته اجرایی در صبح 31 مارس، اتخاذ شد. Cevisama بعدی اکنون از 27 فوریه تا 3 مارس 2023 برگزار می گردد.

پس از تعویق های قبلی ناشی از همه گیری کووید-19، Cevisama 2022 اکنون به دلیل وضعیت فعلی عدم اطمینان های پیش روی صنعت سرامیک لغو شده است. جنگ کنونی در اوکراین، بحران انرژی را که از اواسط سال گذشته آغاز شده بود و بر تولیدکنندگان سرامیک تأثیر گذاشته را تشدید کرده است. در همان زمان، قیمت گاز به طور ناپایدار افزایش یافته بود، که با عدم امکان تامین ذخایر خاک کائولن اوکراین و افزایش کلی هزینه های سایر مواد خام و حمل و نقل ترکیب شده است. این امر بسیاری از شرکت‌های سرامیک اسپانیایی را مجبور به توقف تولید کرده و بخشی از نیروی کار خود را به مرخصی اجباری می‌فرستند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط Cevisama، این وضعیت باعث شد برخی از غرفه داران از شرکت در نمایشگاه انصراف دهند و با وجود اینکه تعداد پیش ثبت نام بازدیدکنندگان %25 بیشتر از نمایشگاه های قبلی بود اما دیگر امکان برگزاری این رویداد وجود نداشت.

کارمن آلوارز، مدیر Cevisama می‌گوید: “ما از مشکلاتی که لغو نمایشگاه ممکن است ایجاد کند متأسفیم، اما با یک وضعیت اضطراری روبرو هستیم که ما را از ادامه گرد هم آیی مجدد صنعتی که بسیار مشتاق آن بودیم، باز می‌دارد و ما نمی‌خواهیم بازدیدکنندگان تجاری که هر سال از سراسر جهان می‌آیند را ناامید کنیم”.

cevisama int

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید