اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نمایشگاه CEVISAMA 2021 به دلیل اوج گیری مجدد کرونا، مجددا به تعویق افتاد

برگزار کننده نمایشگاه CEVISAMA اعلام کرد که به دلیل اوج مجدد همه گیری بیماری در طی چند ماه گذشته، زمان نمایشگاه ازماه فوریه به ماه مه 2021 منتقل می‌گردد. 

همانطور که مطلع بودیم ، برگزارکنندگان Cevisama در تلاش بوده تا بتواند نمایشگاه را در فوریه سال آینده میلادی برگزار کند، اما با این وجود ، به دلیل همه گیری مجدد بیماری در طی چند ماه گذشته و مشورت با انجمن های تجاری مختلف ، تصمیم به تعویق انداختن رویداد برای چند ماه دیگر به عنوان بهترین گزینه گرفته شده است .

آقای کامن آلوارز مدیر نمایشگاه اضافه کرد: ” اگر بخواهیم به هدف خود برای تقویت تجاری  برای غرفه دارانمان برسیم و اطمینان از حضور خریداران و شرکت کنندگان داشته باشیم ، این بهترین راه حل است .” 

در راستای این تصمیم ، تاریخ جدید Cevisama ، که توسط کمیته سازماندهی تصویب شده است از 24 تا 28 مه 2021 مصادف با 3 تا 7 خرداد ماه سال 1400 است.

وی اضافه کرد ” ما فکر می کنیم که در آن زمان باید از یک فضای پایدارتر لذت ببریم که اطمینان حاصل کند شرکت شما در نمایشگاه موفقیت آمیز است ، در حالی که در آن زمان از سال نیز هوا بهتر خواهد شد. Cevisama 2021 اولین نمایشگاه تجاری این صنعت است که پس از یک سال فوق العاده سخت در اروپا برگزار می شود و ما اطمینان داریم که ، به عنوان رویدادی که صنعت را دوباره به هم می رساند ، یک کاتالیزور برای فروش دوباره ، خواهد بود. “

شایان ذکر است که Feria Valencia – نهادی که میزبان و سازمان دهنده Cevisama است – پیشگام توسعه پروتکل ایمنی است که شرایط خاصی را برای همه رویدادهایی که برگزار کرده پیش بینی نموده است و همچنین توانسته محل برگزاری را به یک محیط امن تبدیل کند.

Cervisama

 

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید