اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Cevisama 2021 لغو می‌شود

تأثیر مداوم همه‌گیری، برگزار کنندگانِ این نمایشگاه اسپانیایی را مجبور کرده است تا این رویداد را لغو کنند؛ رویدادی که مجدداً از 7 تا 11 فوریه 2022 برنامه‌ریزی خواهد شد.

برگزار کنندگان Cevisama در والِنسیا سرانجام مجبور شدند تا بپذیرند که تأثیرات مداوم همه‌گیری، تضمین کردنِ حضور ضروریِ بازدید کنندگان بین‌المللی و فرصت‌های تجاری متعاقب آن را برای نمایش‌دهندگان ناممکن خواهد ساخت. در جلسه 20 ژانویه، کمیته برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاشی سرامیکی، لوازم حمام و سنگ طبیعی، لغو نمایشگاه 2021 را که قبلاً به 24 ماه می منتقل شده بود، اعلام کرد. اکنون این رویداد مجدداً برای 11-7 فوریه 2022 برنامه‌ریزی شده است.

نمایندگان انجمن‌های تجاری در این کمیته به جای اکثریت شرکت‌های عضو خودشان سخن گفتند و استدلال کردند که بحران بهداشتی ادامه‌دار با توجه به محدودیت‌های جابجایی که مانع از مشارکت بسیاری از خریداران بین‌المللی خواهد شد، موفقیت Cevisama 2021 را در معرض خطر قرار خواهد داد.

Carmen Álvarez مدیر Cevisama تأیید کرد: «همه‌گیری جهانی با سرعت نگران کننده‌ای همچنان در حال گسترش است. بنابراین اگر چه ما قبلاً به شدت روی برگزاری رویداد ماه می در حال کار بودیم، اما چاره‌ای جز لغو کردنِ آن نداریم.» Manuel Rubert رئیس Cevisama افزود: «این یک تصمیم دشوار اما ضروری بود، زیرا با در نظر گرفتنِ فرصت‌های کاهش یافته برای انجام تجارت، غیرممکن خواهد بود که به غرفه‌داران‌مان تضمین بازگشت کافی سرمایه‌گذاری‌شان را بدهیم.»

cevisama int

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید