اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
حدود 400 شرکت در نمایشگاه Cevisama 2023 شرکت خواهند داشت

حدود 400 غرفه‌دار مستقیم، جدیدترین محصولات خود را در تاریخ 27 فوریه تا 3 مارس در Cevisama 2023 والنسیا به نمایش خواهند گذاشت.

آخرین کاشی‌های سرامیکی، تجهیزات حمام، سنگ‌های طبیعی، مواد مربوط به نصب، مواد اولیه و ماشین‌آلات عرضه شده توسط تقریبا 400 غرفه‌دار مستقیم، در نمایشگاه Cevisama 2023 در تاریخ 27 فوریه تا 3 مارس در والنسیا به نمایش گذاشته خواهند ­شد. نام ­های شناخته شده‌ای در میان شرکت‌کنندگان بخش‌های مختلف این صنعت به چشم می‌خورند.

به لطف حمایت وزارت اقتصاد پایدار منطقه والنسیا، Cevisama موفق شد تا از هزاران خریدار VIP در کشورهای مختلف هدف برای شرکت در این رویداد دعوت به عمل آورد. توزیع‌کنندگان اسپانیایی، مهم­ترین فروشندگان ایالات‌متحده آمریکا، آلمان، فرانسه، بریتانیا، کانادا و همچنین بازدیدکنندگان تجاری کانال‌های قراردادهایی که رهبران ایده پردازی محصولات و توسعه‌دهندگان پروژه‌ها هستند، از جمله خریدارانی هستند که تا اکنون به این نمایشگاه دعوت شده‌اند.

Cevisama مشغول شکل دادن محتوای نمایشگاه آتی جهت برگزاری ایده‌آل رویدادها و کنفرانس‌های ویژه است. نمایشگاه علاوه بر تشکیل انجمن طراحان داخلی و اختصاص جوایز بهترین غرفه توزیع، میزبان بهترین انجمن معماری سال‌های اخیر نیز خواهد بود. در این انجمن سه معمار برجسته از جمله دو برنده آخر جایزه معماری یعنی Francis Kéré برنده جایزه سال 2022 و Anne Lacaton برنده سال 2021 نیز حضور خواهند داشت. همچنین David Chipperfield که یکی از سازندگان سازه نمادین Velve e Vents در والنسیا مارینا است نیز در این نمایشگاه حاضر خواهد بود.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید