اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
همایش آینده صنعت سرامیک جهان روزهای 20 و 21 آبان ماه در شهر مودنا ایتالیا برگزار می‌گردد.

سناریوهای اقتصادی ، پتانسیل بازار و چشم انداز فناوری های جدید در کارخانه های دیجیتالی مضمون اصلی رویداد International Business Forum  خواهد بود که در تاریخ 11 و 12 نوامبر در Forum Monzani برگزار می شود.

future of ceramics summit 2019 internoکدام سناریوهای جدید را می توان برای صنعت سرامیک جهان انتظار داشت؟

چشم انداز در بازارهای اصلی بین المللی چیست؟

چگونه کارخانه ها و رویکرد بازار ما در عصر دیجیتال سازی تغییر خواهد کرد؟

اینها سؤالاتی است که در رویداد International Business Forum انجمن بین المللی تجارت “آینده سرامیک” مورد بحث قرار خواهد گرفت ، رویدادی که توسط گروه Acimac و گروه برگزاری نمایشگاه ایتالیایی – Tecnargilla با همکاری مجله Ceramic World Review در 11 و 12 نوامبر در Forum Monzani در مودنا برگزار می شود .

حدود چهل سخنران ایتالیایی و بین المللی در این همایش دو روزه با هدف انتشار دانش و مهارت سازی و ایجاد تعاملات بیشترشرکت خواهند کرد. حضور در این رویداد برای همه متخصصان صنعت سرامیک رایگان  است. (پذیرش رایگان با ثبت نام آنلاین در وب سایت www.thefutureofceramics.com). پیش بینی می شود بیش از 300 میهمان از فعالان صنعت سرامیک ایتالیا و سرامیک جهان در این رویداد شرکت کنند. رویداد The Future of Ceramics  پذیرای میهمانانی از سراسر جهان در طیف های مختلف از مدیریت تا پرسنل فروش و تکنیسین ها و مدیران تولید است. موضوعات مختلف در این نشست ها مورد بحث و تعامل قرار میگیرد.

سخنرانی افتتاحیه توسط رئیس Acimac پائولو Sassi ، مدیر نمایشگاه ایتالیایی پاتریزیا سچی ، و مدیر کل Acimac پائولو گامبولی ارائه خواهد شد.

دوشنبه 11 نوامبر: تمرکز بر بازار کاشی و سرامیک

این رویداد از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 11 نوامبر با برپایی یک نشست اختصاصی در حوزه توسعه بازارهای جهانی کاشی و سرامیک آغاز می شود.

لوکا بارالدی ، رئیس گروه تحقیقاتی Acimac ، با یک بررسی کلی از روند و چشم انداز “تولید ، مصرف ، واردات و صادرات کاشی و سرامیک در جهان”  و تمرکز بر آخرین دستاوردها در صنایع بالغ و همچنین در حال ظهور، نشست مذکور را  آغاز خواهد کرد.

نشست بعدی ،  با سخنرانی جوزف لوندگرن (JLConsulting ، ایالات متحده) با عنوان “بازار ایالات متحده: چه کسی می خواهد برنده شود؟”  به روند رشد در بازار کفپوش ایالات متحده تعلق خواهد داشت، در بازاری تحت سلطه رقابت فزاینده بین کاشی و سرامیک و مواد وینیل جدید ، لوندگرن همچنین توضیح خواهد داد که چگونه افزایش تعرفه در واردات کاشی از چین (64 میلیون متر مربع در سال 2018) چگونه فرصت های جدیدی را برای نه تنها تولید کنندگان محلی بلکه همچنین برای بزرگترین کشورهای صادر کننده ، به ویژه مکزیک ، ایتالیا ، اسپانیا و برزیل برای گسترش سهم بازار ایجاد خواهد کرد.

چین ، هند ، آفریقا ، خاورمیانه و ترکیه در بحث میزگرد بعدی که به طور کامل به تجزیه و تحلیل تغییرات در صنعت سرامیک در آسیا و منطقه در حال ظهور در کشورهای عضو آفریقای سیاه اختصاص یافته است ، مورد توجه قرار خواهند گرفت.

در این میز گرد ، آقای یو یونگای ، معاون مدیریت  New Pearl Ceramics، تولید کننده برجسته کاشی چینی با تولید سالانه حدود 200 میلیون مترمربع،  Prem Narayan Trivedi ، عضو هیئت مدیره شورای کاشی و سرامیک  هند؛ آقای Shakti Mohanty از (West Africa Ceramics، نیجریه)؛ آقای محمد روشنفکر ، رئیس انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک ایران؛ و ایلتر یورتبی ، رئیس انجمن تولید کنندگان کاشی و سرامیک ترکیه Serkap در این نشست حضور خواهند یافت.

سخنران اصلی جلسه صبح کریستوپ کالون ، مدیر عامل دکوسرام و مدیر بازاریابی و خرید گروه کاشی و کف گروه Saint Gobain Building Distribution Group، بزرگترین بازرگان مصالح ساختمانی در اروپا خواهد بود. کالون در گفتگوی خود با عنوان “روند توزیع کاشی و کفپوش” ، چگونگی سازگاری سیستم توزیع کف و دیوارهای تخصصی با الگوهای جدید مصرف را نشان می دهد ، که به نوبه خود توسط عواملی مانند دیجیتالی شدن ، روندهای اقتصادی ، شهرنشینی جمعیتی و کمبود نیروی کار ماهر هدایت می شود. اعلام نتایج از کشورهای اروپایی آغاز میشود ،مدیر فرانسوی SGBD برترین در این حوزه به تجزیه و تحلیل میپردازد و با  تقسیم بازار کاشی سرامیک کف به مواد سرامیکی و غیر سرامیکی آنها را بررسی و اهرم های رقابتی را که صنعت سرامیک می تواند در استراتژی های آینده خود بخوبی از آن ها بهره ببرد را شناسایی می کند: تقسیم بندی ، برندها و تدارکات.

وظیفه پایان دادن به گفتگوهای صبحگاهی و هدایت محور بحث در مسائل داخلی بر عهده روسای سه انجمن صنعت سرامیک ایتالیا خواهد بود. Giovanni Savourani (Confindustria Ceramica) ، Paolo Sassi (Acimac) و Claudio Casolari (Ceramicolor) در مورد اصطلاح “سیستم ایتالیایی” ، مزایای رقابتی و توانایی آن برای تداوم الگوی نقش بین المللی امروز بحث می کنند.

دوشنبه 11 نوامبر: آینده “دیجیتالی” صنعت سرامیک

در بعد از ظهر دوشنبه 11 نوامبر ،رویداد The Future of Ceramics  تبدیل به “Digital” Future of Ceramics با تمرکز بر یکی از مهمترین موضوعات نه تنها برای بخش سرامیک بلکه برای کل صنعت تولید ماشین آلات خواهد بود.

دیجیتالی کردن کارخانه های صنعتی ایتالیا و سیاست های آینده برای برنامه صنعت 4.0 توسط مارکو کالابری ، مدیر وزارت توسعه اقتصادی ایتالیا ، و آندره بیانچی ، مدیر سیاستهای صنعتی کنفیندسترا مورد بحث قرار خواهد گرفت.

در ادامه ، مائوریزیو Brioschi (رئیس بخش تصدی دیجیتال ، Cefriel) و Luciano Sottile (مدیر کل ، بخش ماشین آلات Spa Goglio) موضوع دیجیتالی شدن را آغاز می کنند و از تأثیرگذاری بر منابع انسانی درگیر در فرآیندهای حال و آینده تحول در تجارت سخن میگویند.

جلسه بعد از ظهر توسط فرانکو استفانی معرفی می شود ، که اولین گزارش تاریخچه دیجیتال سازی در بخش سرامیک را به شما معرفی می کند.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید