اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت SACMI IMOLA برگزار می‌کند؛ “SACMI Ceramic Leads Innovation”

 در تاریخ 24 مهر ماه ، به مناسبت یکصدمین سال تاسیس و فعالیت شرکت SACMI IMOLA ، سمپوزیومی تحت عنوان "ساکمی پیشرو در نوآوری های صنعت سرامیک" ، در شهر تهران مرکز ملی همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار می گردد.

sacmi 100 logo elenco 02

شرکت SACMI IMOLA یکی از بزرگترین شرکتهای طراحی و تولید ماشین آلات صنعت سرامیک ایتالیا به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس خود اقدام به برگزاری همایش بزرگی تحت عنوان “SACMI Ceramic Leads Innovation” در ایران نموده است.

این همایش با حضور بیش از 500 نفر از فعالین اقتصادی، صنعتی، اساتید فن و دانشگاهیان در تاریخ 24 مهر ماه 1398 در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما – سالن خواجه نصیر الدین طوسی از ساعت 8 صبح الی 16 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

این همایش که با میزبانی نزدیک به 20 نفر از مدیران و متخصصین شرکت SACMI ایتالیا همراه خواهد بود شاهد حضور مقامات و مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، مقامات سفارت و کنسولگری ایتالیا در تهران،  انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک، انجمن علمی سرامیک ایران، کارخانجات فعال تولید کاشی و سرامیک، چینی مظروف و چینی بهداشتی و آژانس بازرگانی ایتالیا در تهران – ITA می باشد.

poster3 low

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید