اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
“آزمایشگاه‌های باز” Sacmi: بازگشت هفته سرامیک به Cersaie 2023

از 26 سپتامبر تا 3 اکتبر امسال، یک رویداد چند مکانی برای به اشتراک گذاشتن نوآوری‌های حوزه محصولات و فرآیندها با مشتریان، برگزار خواهد شد.

فلسفه اصلی رویداد Tiles Open Week که توسط Sacmi از 26 سپتامبر تا 3 اکتبر و در نمایشگاه Cersaie 2023 برگزار خواهد شد اهمیت  فراوان محصولات است.

مطابق معمول این مجموعه درهای خود را می‌گشاید تا مشتریان از نزدیک آخرین پیشرفت‌های فناوری و تمرکز مداوم مجموعه بر محصولات سرامیکی و فناوری‌های مورد نیاز برای ساخت را مشاهده کنند. در نسخه جدید، تمامی تاسیسات تحقیقاتی اصلی Sacmi یعنی آزمایشگاه کاشی Imoal، آزمایشگاه دیجیتال Salvaterra di Casalgrande (که بر تزئینات متمرکز است) و آزمایشگاه تحقیق و توسعه Sacmi Forni&Filter مشارکت خواهند داشت.

علاوه بر این­، BMR میزبان بازدیدکنندگان و گالری جدید Stylgraph نیز خواهد بود. این گالری برای شناسایی آخرین ترندهای طراحی با Sacmi همکاری دارد.

مهم‌ترین بخش هفته اوپن کاشی 2023 به آخرین پیشرفت‌های اعمال تزئینات “تمام بدنه” اختصاص دارد. این تزئینات هماهنگی کاملی بین سطح کاشی/ اسلب و  بدنه آن ایجاد می‌کنند. محصولات فوق‌العاده این تکنولوژی انقلابی که از تزئینات عمیق تا بخش شکل‌دهی را پوشش می‌دهد، حوزه‌های کاربردی جدیدی را فتح می‌کنند.

مشتریان در این رویداد می‌توانند از آزمایشگاه به روز شده Imola که مرکزی برای تولید، توسعه و آزمایش محصولات است بازدید کنند. بازدید زنده تجربه دست اولی را در اختیار بازدیدکنندگان خواهد گذاشت تا با پتانسیل راه‌کارهای جدید مانند دستگاه‌های کامپکتور جدید خانواده +Continua بهتر آشنا شوند. علاوه بر آن مشتریان این امکان را دارند تا محصولات را در لاین Dip Digital در شوروم دیجیتال SACMI مورد بررسی قرار دهند. این شوروم از سال 2022 کاملا عملیاتی شده است.

در تور BMR که در حال حاضر عضوی از خانواده Sacmi به شمار می‌آید ، مشتریان در معرض چگونگی تکمیل، گونیا کردن و پرداخت محصولات سرامیکی قرار می‌گیرند.

در هفته اوپن کاشی 2023 به عنصر پایداری، که لازمه کسب موفقیت است نیز پرداخته خواهد شد. به‌همین دلیل Sacmi Forni & Filter درهای واحد تحقیق و توسعه خود در Salvaterra را به روی بازدیدکنندگان خواهد گشود. در این آزمایش گام‌های پیشرفته تحقیق و توسعه پژوهش‌های ویژه‌ای در زمینه توسعه کوره‌های هیدروژنی و کوره‌های کاملا الکتریکی در حال انجام است.

Sacmi که از پژوهشگران برجسته جهانی در این زمینه است، قصد هدایت صنعت سرامیک به سمت استفاده از کوره‌ها و خشک‌کن‌های جدیدی را دارد که می‌توانند با سوخت‌های جدید پاک. سایر سیستم‌ها (تولید همزمان برق و حرارت (Cogeneration)، تولید همزمان برق، حرارت و سرما (Trigeneration) و بازیابی حرارتی کار کنند و از این طریق باعث بهبود مصرف انرژی در کارخانه شوند.

دیجیتالی شدن یکی از مهم‌ترین ابزارهای دستیابی به پایداری است و مزایای فراوانی برای بخش‌های کنترل فرآیند، تضمین ثبات کیفیت و مدیریت هوشمند جریان تولید دارد. نوآوری‌های زیادی در این حوزه انجام شده است برای مثال می‌توان کنترل‌های دستی (بررسی اندازه، صافی، تراکم، لبه‌ها و…) را با استفاده از مکانیزم بازخورد فرآیند بهبود داد (در این حالت دستگاه‌ها به صورت خودکار نقص‌های ایجاد شده را اصلاح می‌کنند).

علاوه بر موارد فوق پشتیبانی پیشرفته از مشتری Sacmi نیز در قالب برنامه‌های جدید تعمیر و نگهداری و همچنین نرم‌افزارها و پلتفرم‌های دیجیتال برای نظارت بر عملکرد کارخانه، به اشتراک گذاشتن داده‌های دستگاه‌ها، مدیریت تعمیر و نگهداری پیش‌گیرانه و ردیابی محصولات طراحی شده اند.

تیم کارشناسان Sacmi در طول رویداد برای توضیح و بررسی موضوعات مورد علاقه مشتریان همه جا حضور دارند. در صورت تمایل به ثبت‌نام، می‌توانید همین حالا با نماینده فروش خود تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید