اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
«سرامیک: اتفاق بعدی چیست؟» – وبینار در مورد Tecna Next در 2 و 4 دسامبر

نخستین سری از وبینارهای سازمان‌دهی شده توسط CWW و Ceramic World Review برای Tecna Next در 2 و 4 دسامبر برگزار شد. سخنرانان لوکا باتْزانی (Luca Bazzani، مدیر عامل System) ، ماتِئو فِدِریچی (Matteo Federici، مدیر کل Tiles BU شرکت Sacmi)، باربارا فرانکینی (Barbara Franchini، مدیرعامل FM) و پائولو لَمبِرتی (نایب رئیس Acimac) خواهند بود.

فناوری‌های نوین، دیجیتالی شدن، مواد، طراحی، پایداری و بهداشت موضوعاتی هستند که در نخستین وبینارTecna Next در tecnanext.com با عنوان «سرامیک: بعدی چیست؟ چشم‌اندازها و فرصت‌ها برای سرامیک‌های آینده» مورد بحث قرار خواهند گرفت.

این رویداد در دو جلسه به طور زنده در Tecna Next پخش می‌شود:

این وبینار که یک ماه از زمان راه‌اندازی Tecna Next برگزار می‌شود، آغاز کننده برنامه رویدادهای این پلت‌فرم است و بر محرک‌های اصلی که رشد جهانی صنعت سرامیک را هدایت خواهند کرد، تمرکز خواهد نمود. سخنرانی‌ها را دو تأمین کننده بزرگ فناوری، Sacmi و System Ceramics و همچنین FM ارائه خواهند داد؛ FM شرکتی کوچک‌تر است که به همان اندازه به پژوهش و نوآوری متعهد است. این وبینار با بحث در مورد نقش طراحی در حال حاضر و در آینده به پایان خواهد رسید.

 سخنرانان شامل لوکا باتزانی (مدیر عامل System Ceramics) ، ماتِئو فِدِریچی (مدیر کل واحد تجاری کاشی شرکت Sacmi، همراه با همکارانش داویدِه بارکی (Davide Barchi)، داویدِه سیمونْچِلی (Davide Simoncelli) و داویدِه ترومْبِتینی (Davide Trombettini))، باربارا فرانکینی (مدیر عامل FM) و پائولو لَمبرتی (نایب رئیس Acimac) خواهند بود که در مورد نقش اساسی پژوهش در طراحی سطح بحث خواهند کرد و رویدادهای سازمان‌دهی شده توسط شرکت‌های طراحی ایتالیائی را برای بررسی این موضوع ارائه خواهند داد.

پائولو مونگاردی (Paolo Mongardi) رئیس و ماریو ماجیانی (Mario Maggiani) مدیر Acimac و همچنین کورادو پِرابونی (Corrado Peraboni) مدیر عامل IEG به شرکت‌کنندگان خوش‌آمد خواهند گفت. این وبینار توسط معاون مدیر Acimac جیان پائولو کراستا (Gian Paolo Crasta) و پائولا جاکومینی (Paola Giacomini) سردبیر نشریه Ceramic World Review اداره خواهد شد.

system bazzaniلوکا باتْزانی

مدیر عامل System Ceramics

sacmi federiciماتِئو فِدِریچی

مدیر کل واحد تجاری کاشی شرکت Sacmi

franchiniباربارا فِرانکینی

مدیر عامل FM

پlambertiائولو لَمبِرتی

نایب رئیس ACIMAC

 

وبینارهای بعدی Tecna Next

«سرامیک: بعدی چیست؟ چشم‌اندازها و فرصت‌ها برای سرامیک‌های آینده» برنامه دسته‌بندی شده‌ای از وبینارها را همراه با انجمن بین‌المللی Tecnargilla 2021 از آغاز تا انتهای نمایشگاه آغاز خواهد کرد که قرار است از 27 سپتامبر تا 1 اکتبر در ریمینی برگزار شود.

از ژانویه به این سو، مجموعه‌ای از رویدادها ارائه خواهند شد که تجزیه و تحلیل عمیقی از مهم‌ترین موضوعات در زمینه تولید سرامیک را در بر خواهند داشت؛ شامل سطوح آنتی باکتریال، آخرین پیشرفت‌ها در فناوری‌های پرداختکاری، کارخانه‌های هوشمند پیشرفته، پیشرفت‌های جدید در فرآیندهای سبز، فناوری‌ها برای تولید چینی بهداشتی و آجر و مواد اولیه جدید برای محصولات بسیار نوآورانه.

 در زیر برنامه رویدادها آورده شده است.

ژانویه

سرامیک‌های ایمن: سطوح آنتی باکتریال

فوریه

پیشرفت‌ها در پرداختکاری سطح سرامیک

مارس

کارخانه دیجیتال 1: از پشتیبانی از راه دور تا آزمایش از راه دور

مارس

کارخانه دیجیتال 2: سطوح سرامیکی 100% دیجیتال

آوریل

کارخانه دیجیتال 3: تدارکات هر چه هوشمندتر

آوریل

پایداری 1: فناوری‌های سبز و فرآیندها در سرامیک

مه

پایداری 2: صرفه‌جوئی در انرژی

ژوئن

نوآوری‌های فنی برای تولید چینی بهداشتی

ژوئن

مواد اولیه جدید برای محصولات سرامیکی نوآورانه

جولای

آینده تهیه بدنه

جولای

نوآوری‌های فنی برای تولید آجر و کاشی بام

Tecna Next که پلت‌فرم انحصاری رسانه‌های اجتماعی است، در حال حاضر یک موفقیت محسوب می‌شود

Tecna Next که از 26 اکتبر به صورت آنلاین آغاز به کار کرد، نخستین پلت‌فرم دیجیتالی است که به تأمین کنندگان فناوری‌ها، مواد و خدمات برای صنعت سرامیک و سطوح اختصاص دارد و هدف آن تأمین [محتوا] برای کل جامعه بین‌المللیِ Tecnargilla است. این نمایشگاه به جای این که یک نمایشگاه تجاری مجازی باشد که تنها چند روز به طول می‌انجامد، تبدیل شدن به نخستین شبکه اجتماعی ویژه بخش [سرامیک] را هدف خود قرار داده است و طی ماه‌های آینده به عنوان یک مکان ملاقات دیجیتالی اختصاصی برای متخصصان صنعت سرامیک و گشودنِ فرصت‌های جدید تجاری به کار خواهد رفت.

یک ماه پس از راه‌اندازی، Tecna Next به رشد پیوسته خود ادامه می‌دهد و کاربران حرفه‌ای جدید و شرکت‌های پیشرو در این بخش را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. پیش از این تقریباً 1000 خریدار و متخصص از بیش از پنجاه کشور که اکثراً از ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، هند، آلمان، برزیل، مکزیک، امارات متحده عربی، الجزایر و ایالات متحده هستند، ثبت‌نام کرده‌اند. این پلت‌فرم در حال حاضر به 2800 کاربر منفرد با بیش از 40،000 بازدید صفحه رسیده است که 42% ترافیک از ایتالیا و 58% از 72 کشور خارجی می‌آید.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید