اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
“چاپ 100% دیجیتال روی سطوح سرامیکی”. وبینار بعدی TECNA NEXT روی چاپ دیجیتال بر روی کاشی متمرکز خواهد بود

شرکت­های Colorobbia, Esmalglass-Itaca, Metco, Sacmi, System Ceramics, Efi, Cefla Finishing شرکت کنندگان اصلی رویداد آنلاین که توسط Ceramic World Web و TecnaNext.com تدارک دیده شده­ است، می­ باشند.

دومین وبینار Tecna Next با تمرکز بر موضوع کارخانه دیجیتال در تاریخ چهارشنبه 17 مارس ساعت 2:30 دقیقه بعد از ظهر به زبان ایتالیایی و پنجشنبه 18 مارس ساعت 10 صبح به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد. وبینار “سرامیک­ ها: گام­های بعدی” که توسط Ceramic World Web برای وبینار Tecna Next تدارک دیده شده است مجددا در این برنامه حضور خواهد داشت تا از آخرین فناوری­ های مربوط به حوزه­ ی تولید سرامیک رونمایی کرده و این رویداد آنلاین این بار بر موضوع “خلاقانه ­ترین راه­ حل­ ها برای لعاب­ ها و تزیینات دیجیتال بر روی سطوح سرامیکی” متمرکز خواهد بود.

مانند رویداد­های پیشین، این رویداد با عنوان “کارخانه دیجیتال: چاپ تماما دیجیتال روی سطوح سرامیکی” بر روی پلتفرم  Tecna Next در دو جلسه مجزا  برگزار خواهد شد:

  • چهارشنبه 17 مارس ساعت 2:30 بعد از ظهر (به زبان ایتالیایی) لینک ثبت نام
  • پنجشنبه 18 مارس ساعت 10 صبح (به زبان انگلیسی) لینک ثبت نام
  • به همراه تکرار برنامه در ساعت 4:30 بعد از ظهر در وبسایت CeramicWorldWeb.it

این رویداد بار دیگر میزبان شرکت­ های پیشرو در زمینه مواد و فناوری مانند Cefla Finishing، Colorobbia  ، Efi ، Esmalglass-Itaca-Fritta-Group، Sacmi System Ceramics خواهد بود.

وبینار زبان انگلیسی در 18 مارس با جلسه­ هایی در مورد مواد جدید با حضور سه مورد از تولید کنندگان مطرح حوزه رنگ و لعاب برگزار خواهد شد که توسعه مواد جدید مورد استفاده در لعاب­ ها و تزیینات دیجیتالی را تشریح خواهند کرد.

Massimo Lameri از شرکت Colorobbia با ارائه ه­ایی در مورد برنامه فضای دیجیتال شرکت Colorobbia و راهکار­های جدید چاپ تمام دیجیتال روی سطوح بزرگ برنامه را آغاز خواهد کرد.

در ادامه، Davide Zannoni از Esmalglass-Itaca-Fritta Group در مورد ویژگی­ های خانواده جدید لعاب­ های دیجیتالی بر پایه آب با نام DigitalGlass که نتیجه بیش از ده سال تحقیق و توسعه است ارائه خواهد داد.

سپس Claudio Casolari از شرکت Metso در مورد تزیینات سه بعدی و رسیدن به سطوح زیبا و براق ارائه خواهد داد.

وبینار با جلسه با موضوع تکنولوژی با مقدمه Luca Berti (مدیر توسعه فروش در ایتالیا از شرکت EFI) ادامه خواهد یافت که وی در مورد مزایای فناوری کاملا دیجیتال یا هیبرید برای تزیین سرامیک با لعاب­ ها و جوهر­های سازگار با محیط زیست بر پایه­ ی آب ارائه خواهد داد.

در ادامه، Davide Medici (مدیر محصولات لعابی و تزیینی در شرکت Sacmi) در مورد توسعه سری محصولات Deep Digital شرکت Sacmi ارائه خواهد داشت که این سری امکان استفاده از چندین روش تزیین هم بر روی سطح کاشی و هم در داخل بدنه آن را می­دهد.

سپس Paolo Bertocchi (سرپرست آموزش فنی در شرکت System Ceramics) ارائه­ای در رابطه با توسعه پرینتر دیجیتال Creadigit Infinity  با معماری پیشرفته و ترکیب با ماژول کنترل CoreXpress که امکان مدیریت در لحظه اطلاعات را فراهم می­ سازد، خواهد داشت.

پس از آن، Lorenzo Melloni (مدیر اجرایی فروش در شرکت Cefla Finishing) سه راهکار جدید در مورد برای پرینت دیجیتال روی سرامیک که به منظور پاسخگویی به سه مورد سفارشی سازی، سازگاری با محیط زیست و تطبیق­ پذیری توسعه داده شده­ اند را ارائه خواهد داد.

دیدن و ثبت نام در وبینار

وبینار­های آتی CWW و Tecna Next

(امکان تغییر تاریخ­ ها وجود دارد)

17 و 18 مارس

کارخانه دیجیتال 2: سطوح سرامیکی با چاپ تماما دیجیتال

7 و 8 آوریل

کارخانه دیجیتال 3: پشتیبانی هوشمند

21 و 22 آوریل

پایداری1- فناوری­ های سبز و فرآیندها در سرامیک ها

5 و 6 می

پایداری 2- صرفه جویی در انرژی

ژوئن

نوآوری­ های فنی در تولید محصولات سرویس­ های بهداشتی

ژوئن

مواد اولیه جدید برای محصولات سرامیکی خلاقانه

ژوئیه

آینده آماده­ سازی بدنه

ژوئیه

نوآوری­های فنی در تولید آجر و کاشی­ های سقف

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید