اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Colorobbia مواد مورد نیاز جهت تولید اسلب‌های بزرگ را برای Anatolia تامین می‌کند

Anatolia، Colorobbia را به عنوان شریک اصلی تامین مواد موردنیاز تولید اسلب‌های بزرگ کارخانه جدید خود در Izmir برگزید.

Anatolia پس از سال‌ها همکاری و به اشتراک گذاشتن دانش فنی، Colorobbia را به عنوان شریک اصلی خود برای توسعه سرامیک‌های تزئینی و فنی در کارخانه جدیدالتاسیس ازمیر برگزید.

این مواد شامل مواد فنی و تزئینی پیشرفته مانند انگوب‌های شیشه‌ای، لعاب‌های مخملی، پرداخت‌های بافت‌دار و گریت جهت پرداخت‌های مات و فوق‌العاده براق هستند که همگی با موفقیت به بهره‌برداری رسیدند.

همکاری نزدیک بین دو شرکت و دیدگاه مشترکی که در زمینه نوآوری، کیفیت و حل مشکلات دارند باعث شد تا سفارشی‌سازی با سرعت بالایی انجام شود. تنها پس از گذشت یک ماه از راه اندازی کوره در پایان جولای 2023، تولید محصولات بسیار با کیفیت آغاز شد. تولید محصولاتی با بالاترین استانداردهای فنی و کیفی بین‌المللی در نتیجه همکاری Colorobbia و Anatolia ممکن شده است. اولین تولیدات این مجموعه در نمایشگاه Cersaie در بلونیا به نمایش گذاشته شده ­شدند و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفتند.

Anatolia بر آن است تا کارخانه مدرن ازمیر را به یکی از بزرگترین تاسیسات جهان برای تولید اسلب‌های سرامیکی با­کیفیت در پوشش سطوح و میزهای آشپزخانه تبدیل کند.

همکاری هم‌افزایی با Colorobbia چهار ماه پس از راه اندازی کارخانه و با هدف تعالی کیفیت و تولید محصولات نوآورانه‌ای که قادر به پیش‌بینی و برآورده کردن نیازهای بازار باشند، ادامه دارد.

Anatolia @ Cersaie and Unicera

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید