اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
طرح جذب خریداران نمایشگاه Cevisama موفقیت‌آمیز بوده است

این طرح دارای بودجه‌ای معادل یک میلیون یورو است و بیش از ۷۰۰ خریدار اسپانیایی و بین‌المللی تاکنون بازدید خود را رزرو کرده‌اند.

Cevisama، نمایشگاه بین‌المللی کاشی سرامیکی، تجهیزات حمام، سنگ‌های طبیعی، ماشین‌آلات سرامیکی، لعاب‌ها و رنگ‌ها، در حال سرعت گرفتن در آخرین مراحل آماده‌سازی برای نسخه آینده این نمایشگاه است که از ۲۴ تا ۲۸ فوریه در Feria Valencia برگزار می‌شود.

یکی از موفق‌ترین ابتکارات، طرح جذب خریداران است که با هدف جذب خریداران اسپانیایی و بین‌المللی برای بازدید از نمایشگاه طراحی شده است. این طرح از تابستان گذشته به اجرا درآمده و تا پایان دسامبر ۲۰۲۴، تأیید حضور بیش از ۷۰۰ کسب‌وکار و حرفه‌ای با قدرت خرید قابل توجه ثبت شده است. به طور خاص، ۶۳۹ حرفه‌ای خارجی و ۱۰۵ حرفه‌ای اسپانیایی دعوت‌نامه VIP ارسالی از سوی برگزارکنندگان و نمایشگاه‌کنندگان Cevisama را پذیرفته‌اند. این آمار به طور قطع با دریافت تأییدیه‌های بیشتر افزایش خواهد یافت.

شایان ذکر است که بین این دو طرح جذب خریدار اسپانیایی و بین‌المللی Cevisama 2025، بودجه‌ای بیش از یک میلیون یورو در نظر گرفته شده است که از سوی Generalitat Valenciana از طریق IVACE + i Internacionales و خود Feria Valencia تأمین شده است. غرفه داران Cevisama امسال نیز در این طرح مشارکت کرده‌اند و مشتریان اصلی خود را به عنوان مهمان دعوت کرده‌اند که هزینه‌های آنها توسط این طرح پوشش داده می‌شود. این اقدام دو نوع تبلیغات را در اطراف رویداد ایجاد کرده است: از یک سو شرکت‌ها تصویر تجاری خود را تقویت می‌کنند و از سوی دیگر نمایشگاه یک «مخزن» از خریداران سطح بالا ایجاد کرده که Cevisama را جذاب‌تر می‌سازد.

ایالات متحده تقریباً ۲۰٪ از کل تأییدها را به خود اختصاص داده است که با موقعیت مثبت این بازار در صدر جدول بازارهای صادراتی کاشی‌های سرامیکی اسپانیا در بازه ژانویه تا اکتبر ۲۰۲۴ مطابقت دارد. فروش به ایالات متحده در این دوره ۳۸۸ میلیون یورو برآورد شده است که معادل رشد ۱.۲٪ است، طبق آمار رسمی منتشر شده توسط ICEX.

بعد از آن، بازارهای اتحادیه اروپا مانند فرانسه، بریتانیا، ایتالیا و پرتغال قرار دارند که حرفه‌ای‌ها و گروه‌های خرید آنها به دعوت‌نامه ارسالی از سوی برگزارکنندگان و غرفه داران Cevisama پاسخ مثبت داده‌اند. این بازارها به عنوان بازارهای محلی در نظر گرفته می‌شوند و قطعاً مقاصد اصلی صادرات بخش حمام هستند.

مناطقی مانند خاورمیانه، به‌ویژه امارات متحده عربی، و کشورهایی مانند مراکش، مکزیک و کلمبیا در میان بازارهای اصلی تأمین‌کننده خریداران مهمان قرار دارند.

نمایندگان عمده توزیع‌کنندگان اروپایی و شرکت‌های معماری برجسته این کمپین همچنین به جوامع تجاری مانند خرده‌فروشان و عمده‌فروشان اروپایی هدف‌گذاری شده است، با راهنمایی از UFEMAT و حرفه‌ای‌های بریتانیایی با کمک انجمن کاشی‌سازان بریتانیا (Tile Association UK). این ابتکار، که مجدداً با دفتر ICEX در آلمان هماهنگ شده است، نقش مهمی در جذب قدرت خرید بازار آلمان ایفا کرده است.

ابتکارات مختلف تاکنون نتایج قابل توجهی برای Cevisama 2025 به همراه داشته است، از جمله پذیرش معماران بریتانیایی Grimshaw برای بازدید از نمایشگاه. این شرکت که مقر آن در لندن است، یکی از پیشگامان معماری تکنولوژیک است و به تازگی جایزه معتبر Sterling Prize را از سوی انجمن معماران بریتانیایی (RIBA) برای خط الیزابت، جدیدترین خط متروی لندن، دریافت کرده است.

طرح جذب خریداران اسپانیایی بر روی طراحان و توصیه‌کنندگان محصولات متمرکز است به عنوان بخشی از طرح جذب خریداران اسپانیایی ویژه، Cevisama دعوت‌نامه‌هایی را به گروه‌های تجاری مرتبط مانند طراحان و توصیه‌کنندگان محصولات ارسال کرده است، به‌ویژه به شرکت‌های معماری، توسعه‌دهندگان املاک و کسب‌وکارهای تخصصی در تأسیس امکانات عمومی در سرتاسر اسپانیا، اما با تمرکز خاص بر مناطقی مانند مادرید، کاتالونیا، کشور باسک، ناوارا و ساحل خورشید (Costa del Sol).

کمپین هدفمند به خرده‌فروشان بزرگ اسپانیا و عمده‌فروشان مصالح ساختمانی نیز تقویت شده است، که از سازمان‌هایی مانند ANDIMAC، ANERR، Colegio Superior de Decoradores y Diseñadores de Interior، Colegio de Arquitectos و DPA Forum پشتیبانی می‌شود.

سخنرانان برجسته در «فروم طراحی داخلی، معماری و قرارداد» Cevisama همچنین در حال تکمیل آخرین جزئیات برنامه «فروم طراحی داخلی، معماری و قرارداد» است، مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها، گفتگوها و میزهای گرد که هر ساله به عنوان بخشی از Cevisama_Lab برگزار می‌شود و در این سال، نام‌های برجسته این بخش‌ها را گرد هم خواهد آورد.

فروم ۲۰۲۵ به معرفی موارد جدید و قابل توجهی می‌پردازد، یکی از آنها فضای جدیدی است که تمامی سخنرانی‌ها در آن برگزار خواهد شد: تالار کنفرانس هتل Cevisama. این تالار که در طبقه دوم سالن ۳ واقع شده، جایی است که محتوای فروم با فضای چشم‌نواز طراحی شده توسط معمار Héctor Ruiz-Velázquez ترکیب می‌شود. این انتخاب تصادفی نیست چرا که فروم به‌طور خاص به تعامل بین کاشی و تجهیزات حمام و روندهای جدید در معماری داخلی مسکونی، هتلی و شرکتی خواهد پرداخت.

برخی از طراحان داخلی برجسته که تأیید کرده‌اند در فروم طراحی داخلی، معماری و قرارداد سخنرانی خواهند کرد، عبارتند از: طراح داخلی مشهور مکزیکی Amparo Taylor که در برخی از معتبرترین مجموعه‌های مسکونی و هتلی کشور آمریکا فعالیت کرده است.

سخنرانان برجسته دیگر شامل Stone Designs (مادرید) به ریاست Cutu Mazuelos و Eva Rego هستند که جوایزی چون Red Dot Design Award را به‌دست آورده‌اند و به‌ویژه برای کارهایشان در دفتر مرکزی Coca Cola در اسپانیا، مجتمع تجاری Mokhovaya در مسکو و پروژه‌های Finsa شناخته شده‌اند. همچنین Javier Jiménez، طراح داخلی و بنیان‌گذار Estudio Animal، که اخیراً جایزه FRAME 2024 را برای آپارتمان سال دریافت کرده است و به عنوان یکی از «خلاق‌ترین» استودیوهای معماری شناخته می‌شود، از دیگر سخنرانان این فروم خواهد بود.

سایر مشارکت‌های برجسته در زمینه طراحی داخلی از سوی تیم Estudio Creativo مستقر در بارسلونا خواهد بود که جوایز برجسته‌ای چون Best of Year 2024 را برای کار خود در رستوران Selva و Hospitality Design Award در لاس وگاس برای هتل Palau Fugit دریافت کرده‌اند؛ و همچنین تیم چندرشته‌ای Mil Studio که توسط Naroa Quirós و Juan Luis Medina رهبری می‌شود و پروژه‌های شناخته شده‌ای چون رستوران NH Collection Madrid Eurobuilding را طراحی کرده‌اند.

در زمینه معماری، ساخت‌وساز، هتل‌ها و قراردادها، Cevisama 2025 برخی از نام‌های برجسته این بخش را به خود جلب کرده است. یکی از این نام‌ها Ruiz-Larrea Arquitectura است که یک تیم چندرشته‌ای و جهانی است و نوآوری در DNA آنها قرار دارد. تحت رهبری مؤسس این دفتر، César Ruiz-Larrea، آنها اخیراً مرمت هتل Palace مادرید را به اتمام رسانده‌اند و پروژه‌هایی چون دفتر مرکزی Movistar + و Vueling را نیز انجام داده‌اند.

دیگر اعضای برجسته پنل کارشناسان فروم Cevisama_LAB تیم Alfaro-Manrique هستند که یکی از خلاق‌ترین نام‌ها در صنعت هتلداری به‌شمار می‌روند و پروژه‌هایی چون هتل Barceló در سانتا کروز ده تیرانه و رستوران Karak در والنسیا را طراحی کرده‌اند. Ángel Zaragoza و Borja Acosta از معماری Wearetodo نیز در پنل حضور خواهند داشت. در دفتر این شرکت در دنیایای، آنها فضاهای مسکونی، تجاری، هتلی و اداری را طراحی می‌کنند.

میزهای گرد فروم به مسائل مرتبط با کسب‌وکار املاک و هتل‌ها خواهند پرداخت و شرکت‌های برجسته‌ای از جمله شرکت معماری مدولار Casas Inhaus، گروه مدیریت املاک TM Grupo و متخصصین مدیریت هتل GAT Gestión و Rusticae در این بخش‌ها مشارکت خواهند داشت.

مقالات مرتبط

هفته نوآوری سرامیک ساکمی

از ۲۲ سپتامبر تا ۳ اکتبر، ساکمی در چهار محل نمادین نوآوری‌های خود میزبان مشتریان خواهد بود تا آخرین راهکارهای فناورانه را معرفی کند.از ۲۲

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید