اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سازمان‌دهی مجدد ساختار فروش بخش سرامیک گروه Certech

از اول ماه مه، Ivan Bondani به سمت مدیریت جدید بخش بازرگانی گروه Certech منصوب شد.

گروه Certech واقع در Casalgrande، بخش سرامیک خود را مورد سازمان­دهی مجدد قرار داد. این مجموعه که متشکل از برندهای Vibrotech، Certech و Novatech است، مجموعه Novatech با تخصص در زمینه مواد خام را در سپتامبر سال 2022 راه‌اندازی کرد.

کلیه فعالیت‌های تجاری این شرکت از اول ماه مه تحت یک ساختار مدیریتی واحد به مدیریت Ivan Bondani قرار خواهد گرفت. وظیفه Bondani که از ژوئن 2015 مدیریت فروش Vibrotech را بر­عهده داشته است، سازماندهی مجدد، تقویت، ایجاد هماهنگی بین فعالیت­ ساختارهای مختلف مجموعه و اطمینان از گسترش بیشتر بازار در طیف فناوری‌های این مجموعه خواهد بود.

علاوه بر وظایف فوق، مدیریت عملیاتی شعب خارجی Certech Impianti de Mexico (CD Guadalupe، NL)، Certech USA (Lebanon، TN) و Certech Spain (Onda, Castellon) نیز بر عهده Bondani خواهد بود.

Alberto Palladini، مدیرعامل مجموعه اظهار داشت: “سرعت توسعه گروه Cerech در دو سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است و ما اکنون به روش‌های سازمانی کارآمدتر و موثرتری برای استفاده از فرصت‌های بازار و ارائه خدمات مناسب‌تر به مشتریان خود  نیاز داریم”.

Bondani نیز چنین اظهار داشت: “گروه Certech در حال حاضر و به دنبال رشد سال‌های اخیر خود، به یک مجموعه پیشگام در زمینه تامین کارخانجات، ماشین‌آلات و لوازم جانبی تولیدات سرامیکی تبدیل شده است و با ارائه مجموعه‌ای از محصولات با کیفیت و در­حال توسعه برای بالمیل، اسپری درایر، لعاب‌کاری، بازیافت ضایعات، نه تنها در ایتالیا، بلکه در سرتاسر جهان شناخته شده است. ما هم‌اکنون افزایش هم‌افزائی موثر بین شرکت‌های مختلف گروه و راه‌اندازی یک سیاست تجاری هماهنگ را دنبال می‌کنیم تا بتوانیم راه‌حل‌های با کیفیت، به موقع و جامع‌تری را به مشتریان خود ارائه کرده و حتی بیش از اکنون جهانی شویم. به این منظور، تعداد کارکنان شعب خارجی ما نیز افزایش خواهند یافت”.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید