اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
طرح توسعه VitrA برای تولید چینی بهداشتی راه اندازی شد

VitrA با راه‌اندازی چهارمین خط تولید در کارخانه خود در بوزویوک (Bozüyük) ترکیه، به ظرفیت کل 6/5 میلیون قطعه در سال رسیده است.

vitra logo elenco01 VitrA در ماه سپتامبر با راه‌اندازی خط تولید چهارم در کارخانه خود در بوزویوک، ترکیه، برنامه سرمایه‌گذاری‌های خود را با هدف افزایش ظرفیت کل تولید چینی بهداشتی خود به 6/5 میلیون قطعه در سال تکمیل کرده است. سرمایه‌گذاری 40 میلیون یورویی در دو مرحله انجام شد. در کنار سه خط موجود، گروه ترکیه‌ای Eczacıbaşı (اِجزاچیباشی) فضای تولیدی جدید 40،000 متر مربعی را برای کارخانه برند جدید خود اضافه کرده است که از سامانه‌های روباتیک استفاده گسترده‌ای می‌کند و مجهز به فناوری پیشرفته‌ای است که Sacmi تدارک دیده است. هدف از این پروژه گسترش دامنه عرضه برند VitrA در بازارهای صادراتی، به ویژه در اروپا و پاسخگویی به تقاضای رو به رشد محصولات متوسط تا مرغوب است. این شرکت در حال حاضر بیش از نیمی از کل صادرات محصولات چینی بهداشتی سرامیکی از ترکیه را به خود اختصاص داده است و پس از تکمیل طرح توسعه قصد دارد تا صادرات خود را تا 40 میلیون یورو تقویت کند.

رئیس این گروه، بولنت اجزاچیباشی (Bülent Eczacıbaşı) گفت: «ما یک زیرساخت تولیدی کاملاً جدید را در یک کارخانه جدید ایجاد کرده‌ایم که فناوری و نیروی کار انسانی را در هم می‌آمیزد»؛ اضافه کرد که تصمیم برای انجام این سرمایه‌گذاری مهم با تمایل به تقویت بیشتر رشد صادرات و تقویت جایگاه VitrA در میان رهبرانِ بازار اروپا تعیین شد. گسترش ظرفیت در کارخانه Bozüyük تقریباً 500 شغل جدید ایجاد کرد. کلیه تجهیزات فناورانه‌ایِ کارخانه جدید، از ریخته‌گری تا کوره، با تمرکز بر خودکارسازی (اتوماسیون)، کارآیی تدارکاتی، ارگونومی، بهداشت محیط کار، کاهش مصرف و تأثیر زیست محیطی و همچنین کیفیت محصول توسط Sacmi طراحی و ساخته شد.

بخش محصولات ساختمانی Eczacıbaşı با 13 کارخانه تولیدی شامل 5 تا در ترکیه و 8 تا در آلمان، روسیه و فرانسه در سطح جهان فعالیت می‌کند. کل تولید سالانه 5 میلیون قطعه چینی بهداشتی سرامیکی، 30 میلیون متر مربع کاشی، 400،000 واحد مبلمان حمام، 3 میلیون شیرآلات و 350،000 وان است.

این بخش از طریق بعضی از برندهای شناخته شده در این بخش از جمله VitrA و Burgbad (یک برند مرغوب برای مبلمان حمام) و همچنین Villeroy & Boch و Engers در بخش کاشی سرامیکی فعالیت می‌کند.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید