اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تکمیل خط تولید Sacmi Robot Glaze مجموعه Villeroy & Boch در مجارستان

این پروژه که سرمایه‌گذاری در کارخانه Hódmezővásárhely را کامل می‌کند، اهمیت زیادی برای استراتژی رشد Villeroy&Boch در اروپای شرقی دارد.

Villeroy & Boch به سرمایه‌گذاری خود در Hódmezővásárhely واقع در جنوب مجارستان، ادامه می‌دهد. سایت مجارستان اهمیت فزاینده‌ای در برنامه‌های توسعه خود محوری این شرکت چند ملیتی آلمانی دارد و این شرکت اقدام به تکمیل مرحله دوم پروژه خط لعاب روباتیک Sacmi این کارخانه کرده است. پس از آغاز به بهره‌برداری در سال 2022 با یک دستگاه تکمیل، واحدهای لعاب‌کاری داخلی و خارجی و سیستم‌های جابه‌جایی مربوطه، اینک اضافه کردن یک دستگاه لعاب‌کاری تله آبگیر، اتاقک دوم لعاب‌کاری پاششی که به وسیله ربات GA-OL Sacmi Gaiotto کنترل می‌شود و یک اتاقک بازرسی، تجهیزات این مجموعه تولیدی را کامل کرده است.

تمامی این راه‌کارهای پیشرفته و به‌روز با سیستم مدیریت موجود یکپارچه شده و با ناظر مشتری در کارخانه که به عملکردهای ردیابی و نظارت بر عملکرد مجهز است، در ارتباط هستند. برای به حداکثر رساندن دسترسی و بهینه‌سازی مدیریت، پلتفرم نرم‌افزار برنامه نویسی آفلاین Sacmi Gaiotto مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر از این پلتفرم که به‌طور ویژه برای لعاب‌کاری ساخته شده است در تمامی راه‌کارهای اتوماسیون خط تولید لوازم بهداشتی Sacmi استفاده می‌شود.

خط جدید مزایای پایداری زیست‌محیطی زیادی نیز دارد. از جمله این مزایا می‌توان به تحویل مقدار بهینه لعاب و نرخ جریان (که به وسیله سیستم اختراعی Mass Control کنترل می‌شود) و فیلترهای خشک برای بازیابی کامل پاشش بیش‌از حد و استفاده مجدد در خط لعاب‌کاری اشاره کرد.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید