اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Turkuaz Seramik پروژه توسعه خود را با راه‌اندازی خط جدید در ماه اوت تکمیل می‌کند.

این تولید کننده ترکیه‌ای ملزومات بهداشتی به ظرفیت تولید 3.6 میلیون قطعه در سال رسیده است.

Turkuaz Seramik که دومین تولید­کننده بزرگ لوازم بهداشتی در ترکیه و یکی از 20 تولیدکننده برتر این صنعت در جهان است در آگوست 2022 پس از دو و نیم سال کار مداوم آخرین سرمایه‌گذاری بزرگ خود را به پایان رساند.

این شرکت به منظور دو برابر کردن ظرفیت تولید سایت Kayseri (Central Anatolia) کارخانه مدرنی ساخته و با نصب یک خط جدید کامل 150 شغل جدید ایجاد کرده است.

این بار نیز Keramischer Ofenbau ،Marcheluzzo و Unimak تامین‌کنندگان اصلی فناوری مورد نیاز بوده اند. تمامی این سرمایه‌گذاری 18.5 میلیون یورویی توسط خود مجموعه تامین مالی شد. با انجام این پروژۀ توسعه، اینک Turkuaz دارای 1300 کارمند، دو کارخانه مدرن به مساحت کل 16000 مترمربع و ظرفیت تولید کلی 3.6 میلیون قطعه در سال است. کیفیت بالای محصولات این مجموعه شهرت بین‌المللی بسیار خوبی را برای آن به ارمغان آورده­ است تا جایی که حدود نیمی از تولیدات این مجموعه به بیش از 55 کشور که عمدتا در اروپا، ایالات متحد آمریکا، خلیج فارس و شمال آفریقا هستند صادر می‌شوند.

همان‌طور که عضو هیئت مدیره Turkuaz Seramik ،KürşadÖzkaya تایید می‌کند عملکرد این شرکت در 9 ماهه اول سال 2022 بسیار بهتر از حد انتظار بوده است:

ما موفق شدیم که فروش خود را علیرغم پیچیدگی شرایط خارجی تا %45 نسبت به مدت مشابه در سال 2021 افزایش دهیم. بخشی از این افزایش در نتیجه افزایش بهره‌وری دو کارخانه ما بوده ­است. با این وجود پیش‌بینی می‌کنیم که بحران انرژی کشورهای اروپایی باعث کند شدن میزان این پیشرفت در سه ماهه چهارم سال شده و با تاثیر ناگزیر این موضوع بر مقدار مصرف، میزان تقاضا نیز کاهش پیدا کند.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید