اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تامین یک دستگاه خشک‌کن جدید برای Kerasan توسط Setec

Kerasan برای کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری، در بهار سال آینده خشک‌کن جدید Rapid Dry محصول شرکت Setec را نصب خواهد کرد.

این تولیدکننده ایتالیایی با سابقه ملزومات بهداشتی مستقر در Civita Castellana، بهار امسال خشک‌کن جدید Rapid Dry محصول Setec را نصب خواهد کرد. این خشک‌کن که به عنوان بخشی از پروژه اخیرا پایان یافته LIFE تولید شده، نتایج فوق‌العاده‌ای در کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری نشان داده است.

Rapid Dry با مصرف کمتر از 100 کیلوکالری بر کیلوگرم گاز و 0.003 کیلووات ساعت بر کیلوگرم و همچنین زمان خشک کردن بسیار کوتاه با چرخه‌های کمتر از 8 ساعت، امکان خشک کردن بیش از 550 قطعه از ملزومات بهداشتی در هر سیکل را در کارخانه Kerasan ایجاد خواهد شد.

استفاده از نرم افزار مدیریت خلاقانه به مصرف کمتر گاز و برق و در نتیجه بهینه‌شدن عملکرد مشعل و فن‌ها منتهی شده است. استفاده از این سیستم، کنترل کاملا اتوماتیک گردش، سرعت مخروط (و در نتیجه توربولانس محفظه داخلی) و همچنین رطوبت را تضمین می‌کند.

ورود قطرات بسیار ریز آب نبولیزه شده، میزان رطوبت در مراحل بسیار بحرانی اولیه را کاملا کنترل می‌کند. Kerasan به لطف این ویژگی منحصر به فرد امکان قراردادن قطعات بسیار مرطوب در خشک‌کن و پیش خشک کردن و خشک کردن نهایی را ایجاد کرده است.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید