اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تامین خشک‌کن Rapid Dry برای SDR Ceramiche توسط SETEC

به تازگی یکی از تولیدکنندگان مهم لوازم بهداشتی در ایتالیا به نام SDR Ceramiche، به منظور کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری، اقدام به نصب خشک‌کن جدید Rapid Dry، محصول شرکت Setec، کرده است.

SDR Ceramiche خشک‌کن جدید Rapid Dry را به‌منظور کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری خریداری نموده است. دستگاه جدید که در کارخانه Civita Castellana (Viterbo) این شرکت (Setec) نصب شده، قادر به تولید 250 قطعه ملزومات بهداشتی سرامیکی در هر چرخه از خشک‌کردن است.

وجه تمایز خشک‌کن جدید با نمونه‌های مشابه در مصرف کم (کمتر از 100 کیلوکالری بر کیلوگرم گاز و 0.0003 کیلووات ساعت بر کیلوگرم برق) و همچنین سرعت بالای خشک کردن، با چرخه‌های کمتر از 8 ساعت، است. بهبود عملکرد این خشک‌کن، در نتیجه نرم‌افزار مدیریت نوآورانه و بهینه‌سازی عملکرد مشعل‌ها و فن‌ها و در­نتیجه کاهش مصرف گاز و برق به‌دست آمده است. سیستم جدید، کنترل کاملا خودکار چرخش مجدد جریان، سرعت مخروط و (در نتیجه توربولانس محفظه داخلی) و رطوبت را تضمین می‌کند و کنترل رطوبت مراحل بسیار بحرانی اولیه فرآیند نیز از طریق وارد کردن ذرات آب بسیار ریز نیوبولیزه، حاصل می‌شود.

به لطف این خصوصیات منحصر به فرد، امکان قرار­دادن قطعات بسیار مرطوب در SDR Ceramiche ایجاد شده است و هر دو عملیات خشک کردن اولیه و نهایی در یک دستگاه، انجام می‌شوند.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید