اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تملیک جدید گروه ROCA در برزیل

با خرید یک کارخانۀ بهداشتی در استان Ceara ، گروه roca حضور خود در برزیل را تقویت­­­ نموده و تعداد واحدهای تولیدی خود در این کشور را به 12 واحد رساند.

roca logo1تملیک این کارخانۀ تولید محصولات بهداشتی در ایالت سیرا در شمال شرقی برزیل با سرمایه­ گذاری 16 میلیون یورویی از سوی گروه roca نهایی شد. قرار­است این کارخانه که از سال 2018 در مصادره و از آوریل 2020 تعطیل بوده، تحت مالکیت roca به تدریج فعالیت خود را با هدف دستیابی به بهره­ وری کامل تا فوریۀ 2022، از سر بگیرد. بهره­ برداری کامل از این کارخانه باعث ایجاد 270 شغل جدید خواهد شد.

ازظرفیت تولید4/1 میلیون قطعه در سال آن، برای تولید محصولات بهداشتی با برند این کارخانه و همچنین برند roca جهت صادرات به بازارهای آمریکای مرکزی و شمالی استفاده خواهد شد.

این کارخانه که در سال 2016 ساخته­ شده یکی از مدرن­ ترین کارخانه­ های صنعتی برزیل محسوب شده و roca درصدد است با پیاده­ سازی برنامۀ Eco-Roca در آن، گام مهمی در راستای کاهش گازهای گلخانه های، صرفه­ جویی در مصرف انرژی و بازیافت ضایعات تولیدی بردارد.

با این کار نقش رهبری این گروه اسپانیایی در برزیل، که یک بازار مهم با بیش از 11 مرکز تولیدی و 4170 کارمند است، تقویت خواهد ­شد.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید