اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تعمیر به جای بازسازی

Kulzer Technik با این شعار محصولات Kerasys LC خود را به همراه راه حل‌های پایدار برای کاهش هزینه‌های تولید، کاهش خروجی CO2 و صرفه‌جویی در مصرف منابع و انرژی به تولیدکنندگان چینی‌آلات بهداشتی عرضه می‌کند.

Kulzer سال‌ها است که به تولیدکنندگان چینی بهداشتی و لوازم سرامیکی، راه‌کارهایی برای ترمیم عیوب لعاب کوچکی که ضمن فرایند پخت ایجاد می‌شوند ارائه می‌دهد. شرکت‌های زیادی سیستم Kerasys LC را به کار گرفته­ و در فرایندهای تولیدی خود ادغام کرده اند.

این سیستم نرخ قطعات غیرقابل قبول را به طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد. با بی‌نیاز کردن سیستم به چرخۀ پخت دوم باعث کاهش هزینه‌های تولید می‌شود و در نتیجه به کم شدن خروجی CO2 کارخانه هم کمک می‌کند.

در برهه‌های زمانی مانند حال حاضر که هزینه‌های گاز طبیعی و سایر مواد خام بدون هیچ محدودیتی سریعا افزایش پیدا می‌کنند، هیچ اعتبار صد در صدی به زنجیره‌های تامین وجود ندارد و کمبود مواد و زمان بسیار طولانی تحویل به امری روزمره در چرخۀ خرید کسب و کارها بدل شده اند، اهمیت سیستم Kerasys LC بیشتر خودنمایی می‌کند.

Kulzer Technik از دسامبر سال گذشته با گسترش طیف محصولات خود و با عرضۀ موفق کیت تعمیر سرامیک Kerasys ، به بازار مشتریان ورود کرد. همه ما تجربۀ سقوط اجسام تیز یا محکم در سینک یا وان حمام و ایجاد سوراخ یا تراشه‌های کوچک در آن‌ها را داشته ایم.

کیت تعمیر سرامیک Kerasys  به ما این امکان را می‌دهد که با کمی تلاش و با کیفیتی بالا و ماندگار چنین آسیب‌هایی را ترمیم کنیم. این محصول در فروشگاه اینترنتی Kulzer Technik موجود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات Kerasys LC به وبسایت www.Kerasys.de مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید