اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ReCap و AESTHETICA : دو سرویس جدید B&T White برای دنیای چینی بهداشتی

این سرویس‌ها نیاز تولیدکنندگان چینی بهداشتی را برای وفق دادنِ کیفیت زیبایی‌شناسی، نیازهای تجاری و محدودیت‌های تولیدی برآورده می‌کند. ReCaP مبتنی بر همکاری با Imerys است.

siti bt imerys aesthetica03بخش چینی بهداشتی گروه SITI B&T یعنی B&T White به تازگی از دو سرویس جدید به نام‌های AESTHETICA و ReCaP (دستورالعمل‌ها برای فرآیندهای ریخته‌گری، Recipes for Casting Processes) رونمایی کرد که برای تحقق نیاز بازار چینی بهداشتی به راه حل‌هایی که کیفیت زیبایی‌شناسی را با الزامات تجاری و تخصص فنی تولید سازش دهند، طراحی شدند.

هدف AESTHETICA حل مشکلات ناشی از اختلافات بالقوه بین خواسته‌های زیبایی‌شناختی طراحان و نیازهای کارخانه‌های تولیدی است که مجبور هستند تا هزینه‌های تولید و بهره‌وریِ مؤثر قطعات را در نظر بگیرند. به عبارت دیگر، هدف Aesthetica اطمینان از امکان‌سنجی واقعی در مقیاس صنعتیِ یک پروژه طراحی معین است؛ به گونه‌ای که تولید و کاهش زمان ارائه به بازار را تضمین نماید و در عین حال بودجه تولید را برآورده سازد.

ReCaP یک سرویس مبتنی بر همکاری بین B&T White و Imerys – یک تأمین کننده پیشرو مواد معدنی برای صنعت در جهان- است؛ مشارکت بی‌نظیری که هدف از آن، پشتیبانی از تولیدکنندگان چینی بهداشتی در طراحی کارخانه‌های تولیدی جدید و بهبود کارآئی کارخانه‌های موجود بدون هزینه اضافی می‌باشد.

برای کارخانه‌های جدید، ReCaP پژوهشی انجام می‌دهد تا بهترین فرمول بدنه ممکن را از لحاظ فنی و اقتصادی تعیین کند و فرآیندهای ریخته‌گری را با استفاده حداکثری از مواد اولیه محلی بهینه نماید.

در مورد کارخانه‌های موجود، ReCaP فرمولاسیون موجود را به طور دقیق تجزیه و تحلیل می‌کند تا راندمانِ فرآیندهای ریخته‌گری را با حداقل تأثیر بهبود بخشد.

هر دو سرویس به منظور ترویج همکاری بین بازیگران در دنیای چینی بهداشتیِ سرامیکی (طراحان، تأمین کنندگان مواد اولیه، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و مشتریان نهایی) طراحی شده‌اند تا بتوانند به صورت مؤثرتری به موضوعات مختلف بپردازند و فرآیندها را بهینه نمایند و از این طریق صرفه‌جویی قابل توجهی از لحاظ زمان و منابع را به همراه آورند.

siti bt imerys recap02

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید